Kvalita distanční výuky na podzim byla podle víc než poloviny rodičů školáků lepší než loni na jaře. Celkově s ní ale bylo spokojeno jen 40 procent rodičů. Tři čtvrtiny žáků měly podle nich při výuce na dálku malou motivaci k učení. Okolo desetiny dětí mělo na podzim potíže s technickým vybavením nebo připojením k internetu. Vyplývá to z výsledků výzkumu společnosti PAQ Research, který v projektu Život během pandemie pro organizaci Učitel naživo a ministerstvo školství udělala agentura NMS. ČTK o tom informoval ředitel odboru komunikace ministerstva školství Ondřej Macura.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
4 komentářů:
Když děcko sedí u kompu tak nezlobí, ba dokonce někdy ani nechce jíst. Ušetřeno.
"Až 77 procent dětí je podle rodičů k učení při distančním vzdělávání méně motivovaných. Ministerstvo se proto... chystá aktualizovat doporučení pro učitele...
Je dobře, že 77 procent rodičů sebekriticky přiznalo, že nedokážou děti k učení motivovat.
Proč se tedy ministerstvo nesoustředí především na ně?
A jak jinak je můžeme motivovat, než tím, že jim nebudeme mazat med kolem pusinek, ale začneme je hodnotit podle skutečného přístupu k úkolům?
BP
To je dnes pomalu "trestný čin". Učitelé se stále musí ohýbat a už se za překážkou nedokážou ani narovnat. Tlak rodičů, zřizovatele, ČŠI,... začíná být mnohdy neúnosný. Konkurence obrovská, protože do školství se vbrzku nahrnou známí, známí známých, známí a rodinní příslušnici starostů, primátorů a různých pohlavárů. Samozřejmě všichni bez pedagogického vzdělání. Říká se tomu papaláštví a je to nádherně vidět v současnosti při očkování proti koronaviru, kdy jsou předem naočkováni lidé mimo pořadí ve věku klidně pod 50 let.
Okomentovat