Vláda se na mimořádném jednání rozhodla podat žádost Sněmovně o souhlas s prodloužením nouzového stavu, který v Česku platí kvůli epidemii koronaviru od 5. října zatím do 3. listopadu. Vláda potřebuje delší nouzový stav, aby i nadále platila většina nařízení, která kvůli covidu-19 plošně omezují pohyb, shromažďování či podnikání. Informuje iDNES.
Vláda požádá o další měsíc nouzového stavu, školy zůstanou zavřené
“Sněmovna projedná naši žádost, já pevně doufám, že opozice pochopí vážnost situace a tuto žádost schválí,“ prohlásil premiér Andrej Babiš.
Ministr zdravotnictví Roman Prymula k tomu řekl, že se nepodaří splnit plán, aby se 2. listopadu vrátily děti do škol. „My se k tomu pozitivně vyjádřit nemůžeme. Nechci čekat do pátku. Říkám, že druhého se děti do školy nevrátí. V pátek řekneme, kdy to bude možné,“ podotkl Prymula s tím, že bude jednat o nejbližším možném termínu.
Celý text naleznete zde
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
5 komentářů:
Pan ministr školství asi nesleduje situaci. Všichni chápeme to, že distanční vzdělávání není oproti prezenčnímu efektivnější. Situace je však vážná. Je úplně jasné, že žáci prvních tříd potřebují prezenční přístup. Bohužel, nedá se s tím prozatím moc dělat.
Už také vidím deváťáky a maturanty jak si sundávají roušky a objímají se, muckají, pijí z jedné lahve,.....A to vše za situace, kdy k 18:00 hod. přibylo 8845 nakažených. Ráno to může být až 15 - 16 000. Koronavirus se šíří komunitně a nekontrolovatelně po celé ČR. V jaké bublině žije pan ministr? Na jaře jsme taktéž spěchali, roušky zahodili a všichni víme jak to dopadlo. Neslyšel jsem taktéž, že by pan ministr nějak protestoval proti nepoužívání roušek ve školách od 1.9.2020.
Nevím, co chtějí vymýšlet. První stupeň za měsíc, druhý stupeň po Vánocích, střední školy po pololetí, a to vše jenom v případě, že bude reprodukční číslo stále pod jedna celá.
Dokud bude reprodukční číslo vyšší než 1, neměly by se školy otvírat - vláda dokonce původně uváděla hodnotu 0,8. Naopak by se měly v listopadu uzavřít speciální školy i třídy a také mateřské školy.
Problém je v tom, že jsme jaksi vyřadili z výchovně-vzdělávacího systému slovo kázeň...a teď si už fakt nikdo nepamatuje, co to je.
I zvířata se učí, co smí a nesmí, co je pro ně smrtonosné a co ještě zvládnou. Učí se to, když jsou mláďaty. A my jsme zničili tento řád. tak tu máme neřád. Proč se divit?
Omlouvám se za ten termín výchovně-vzdělávací systém, správněji je edukačně-korektní a absolutně individualizovaný všesvobodný systém.....
"Problém je v tom, že jsme jaksi vyřadili z výchovně-vzdělávacího systému slovo kázeň...a teď si už fakt nikdo nepamatuje, co to je."
A proto jsme v prde.. a rychle se blížíme k anarchii, nic nedodržování, jen já, já, já a pak nikdo ... . Člověk, člověku je vlkem. To je pojetí "demokracie" v očích většiny lidí.
Současné děti si nic nemusely zasloužit, mají vše, nezažily nedostatek. A generace jejich rodičů je na tom stejně. A bude hůř.
Okomentovat