Žáci se zamyslí nad objektivitou a vyvážeností médií a budou analyzovat konkrétní vybrané ukázky ze zpravodajství České televize v době počátku pandemie COVID-19 v České republice. Získají povědomí o základních pravidlech novinářské etiky. Zformulují nově získané poznatky a diskutují o možných důsledcích selhání médií.
Klíčová slova:
Mediální výchova, etika médií, objektivita a vyváženost zpravodajství, konstruktivistické vzdělávání
Průřezová témata:
Osobnostní a sociální výchova, výchova demokratického občana, výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, multikulturní a mediální výchova
Doporučený věk:
14-15 let
Délka:
45 minut
Další informace naleznete zde
Výuková aktivita: Zvládají česká média chaos přicházející v krizích?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat