Víceletá gymnázia jsou jednou z příčin vysokých závislostí vzdělávacích výsledků na rodinném původu, nejsem jejich likvidátor, ale nemůžeme se tvářit, že ten problém neexistuje, tvrdí sociolog a vedoucí expertního týmu Arnošt Veselý. Za nezbytné považuje zvýšit žákům na druhém stupni základní školy motivaci tak, aby je škola více bavila. Rozhovor přináší DVTV.
Rozhovor ke stažení naleznete zde
3 komentářů:
...to je stejné tvrzení, jako když rodiče mluví o škole, předmětech a učitelích před svým pubertálním potomkem s despektem a opovržením...
Dobrých učitelů zůstalo kvůli různým pánům veselým ve školách málo a i z nich další a další utíkají jinam, noví do škol často ani nezastupují, nebo rychle utečou. Arogance se kterou aktivisté stále kolem dokola omílají své žvásty o vyšlechtění hladové školské kozy, aby nežrala, dojila a ještě přitom tancovala po dvoře, je podle mne víc než urážející. Nechtěl bych mít učitele, jako je pan Veselý. Školství má podle mne tou Strategií 2030+ zaděláno na problém. J.Týř
Jinak po 19-ti letech jste v pátém platovém stupni, což činí těch 36 brutto. Z původních 10-ti stupňů se to "scvrklo" na 7 platových stupňů s tím, že se zásluhovost odučených let smazala ve prospěch nastupujících učitelů (bez praxe).
Na "velký problém" mají zaděláno učitelé s vysokou mírou autonomie osob s poruchou osobnosti v jejich vzájemné interakci. Zaveďte psychotesty ve školství pro leadership!
Učitelé "naše zlato" jo, TO SI DĚLÁTE OPRAVDU ŠOUFKY!
Okomentovat