Vážená paní učitelko, pane učiteli, v posledních letech se stále častěji a intenzivněji hovoří o nutnosti implementace moderních vzdělávacích technologií do vzdělávání a s tím související nezbytnosti digitální gramotnosti žáků i učitelů. Ačkoli předpokládáme, že digitální technologie jsou na českých školách poměrně hojně využívány a digitální gramotnosti žáků i učitelů se zlepšuje, neexistuje dostatek relevantních údajů o aktuálním stavu.
Rádi bychom Vás tedy požádali o PRAVDIVÉ a ÚPLNÉ vyplnění ANONYMNÍHO dotazníku, jehož výsledky - jak doufáme - přispějí k odhalení aktuálního stavu a další podpoře pedagogů, kteří o zapojení technologií do výuky usilují. Prostřednictvím dotazníku se také seznámíte s celou řadou technologií a služeb, které můžete využít ve své vlastní výuce.
Pokud to půjde, dotazník vyplňujte přímo ve škole, ať si můžete některé z otázek prakticky ověřit.
Vzhledem k důležitosti daného výzkumu nabídla společnost O2 náhodně vylosovaným respondentům možnost získat hodnotné věcné dary. Pokud se chcete zapojit do slosování, na konci dotazníku prosím vyplňte jakýkoli kontaktní e-mail (MŮŽE BÝT ANONYMNÍ), na který Vás budeme po slosování kontaktovat.
Moc děkujeme za Váš čas!
Za výzkumný tým
doc. Kamil Kopecký, dr. René Szotkowski Univerzita Palackého v Olomouci
1 komentářů:
Evidentně test nepilotovali.
Okomentovat