Vážení politici, přestaňte nás krmit stohy manuálů, které obsahují mraky slov, ale podstata jim uniká! Učitelé jsou kvalifikovaní a moudří a umí si poradit. Potřebujeme důležitější informace a věci, než vaše manuály.
Štefan Klíma (facebook.com) |
Jak přesně postupovat, když se ve škole (MŠ, ZŠ, SŠ) objeví nakažený žák? Nejen to, že jej umístíme do karantény, ale i co přesně bude následovat. Na to nám dosud nikdo úplně neodpověděl.
Proč najednou nevadí, když v dětském kolektivu bude 28 dětí v MŠ pospolu? Je možnost nákazy mezi dětmi nulová? Je možnost nákazy učitelů nulová?
Proč si politici myslí, že učitelé se mohou rozkrájet a vykonávat činnost nejen ve škole, ale i nadále provozovat distanční výuku?
Proč nediskutujete svá rozhodnutí se zaměstnanci škol? Mnohá rozhodnutí od zeleného stolu sice vypadají dobře, ale realitě prostě neodpovídají.
Proč MŠMT nevstoupilo v jednání s poskytovateli internetových služeb a nezajistilo učitelům kvalitnější připojení na internet zdarma? A že to jde, jsem se přesvědčil v naší škole.
Žáci:
Zde stát jednoznačně zazdil skupinu žáků, jejichž rodiny na tom nejsou dobře. Proč MŠMT neposkytne přes školy (ZŠ, SŠ) pro např. 10 - 20 % žáků chromebooky s připojením na internet zdarma? Nedocházelo by tak k navyšování rozdílů v kvalitě vzdělávání mezi žáky! Náklady by pro státní rozpočet byly naprosto marginální.
Řešme prosím podstatné věci a nezabývejme se tvořením rádoby manuálů s miliony slov k ničemu.
Zdroj: Štefan Klíma
2 komentářů:
Dospěl jsem k názoru, že MŠMT je naprosto zbytečná instituce. Jsem zděšen ze současného neřízení resortu školství. Už vidím jak mladí absolventi budou po tisících nastupovat do takového školství. Všeho moc škodí, hlavně přemíra manuálů, které přestávají platit na druhý den.
Byl jste někdy jednat o čemkoli na MŠMT? Já to zažil, o té hrůze se mi zdá dodnes. Tolik nekompetentních lidí po hromadě, to byl děs. Myslel jsem si, že už jsou ty doby pryč, ale bohužel...
Okomentovat