"Tým krajského pracoviště NPI ČR v Plzni připravil pro ředitele škol další formu možné podpory distančního vzdělávání. Jedná se o dokument „Strategie přechodu školy na distanční vzdělávání aneb Učíme (i) na dálku“. Strategie vychází z podnětů ze strany učitelů, ředitelů, ale také rodičů a dalších zúčastněných osob, které se v těchto dnech výukou na dálku intenzivně zabývají. Jedná se o pomůcku, která díky návodným otázkám může pomoci řediteli či jiné odpovědné osobě nastavit ve škole systém online vzdělávání tak, aby byl využitelný i v době kombinované výuky prezenční a distanční, případně v běžném režimu školy pro žáky dlouhodobě nepřítomné," píše krajská metodička Petra Duspívová Hlávková na webu SYPO.
Výuka na dálku probíhá již druhým měsícem a většina škol svůj systém práce v online prostředí má. Cílem dokumentu „Strategie přechodu školy na distanční vzdělávání aneb Učíme (i) na dálku“ není tedy pouze zmapování a upravení současné situace v rámci školy, ale také využití získaných dovedností a nastavených procesů i nadále, a to v jejím běžném chodu.
Celý text naleznete zde
Dokument naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat