„Dva týdny jsem zkoumal různé technické možnosti, zkoušel jsem x aplikací, služeb, konferencí, než jsem našel nějaký způsob zadávání, který vyhovuje nejen mně, ale podle ohlasu snad i žákům a jejich rodičům,“ říká učitel Lukáš Lis. Lukáš Lis je třídním učitelem soběslavské 7.A a učí angličtinu a češtinu. Úkoly zadává devadesáti žákům vždycky v pondělí ráno. Chce, aby je odevzdali do konce týdne. Lis si pro Radiožurnál si namlouval jako jeden z pěti oslovených lidí vlastní Deník ve stavu nouze.
Lis je denně v kontaktu i s ostatními učiteli ze školy. Píšou si na společném chatu. „Po večerech komunikuji hlavně s kolegy, děti by se asi divily, co jsou schopní vysokoškolsky vzdělaní učitelé řešit za blbosti, když to tak řeknu. Ale to k tomu patří a nám to všem pomáhá, abychom se z karantény nezbláznili.“
Celý text a audio ke stažení naleznete zde
1 komentářů:
Ono se to bude nejspíš lišit škola od školy. Hodně záleží na tom, jaký "étos" ve školách vládl ještě před touto karanténou. Ryba smrdí vždy od hlavy!
Okomentovat