„Po týdnu „nouzového režimu“ se všichni učitelé sešli na online poradě, aby zhodnotili výuku v jednotlivých předmětech. Třídní učitelé předtím zjišťovali od studentů, jestli výuku zvládají, kolik jim zabere času, s čím mají problémy a co by jim pomohlo. To nám umožnilo vidět situaci očima studentů a postup v jednotlivých předmětech nastavit tak, aby jim vyhovoval,“ píše Tereza Kamenická z Gymnázia Jana Palacha na serveru Učíme online.
Tato situace je pro nás nová a vyžadovala přestrukturování celé výuky, nicméně se učitelé shodli na tom, že méně je v dané situaci více. Učivo tedy bude zredukováno na nejpodstatnější část a tu se budeme snažit co nejvíce opakovat a upevnit. Různorodost zadávaných úkolů i práce v jednotlivých předmětech je pro studenty přínosem, nechceme, aby seděli celý den jen u online výuky v Teams. Proto budeme i nadále využívat pracovní listy, komentované PP prezentace, práci s textem, elektronické učebnice, Techambition apod.
Co maturanti?
Zvláštní ohledy musíme brát na maturanty, kteří jsou v obtížné situaci. Proto u nematuritních předmětů co nejdříve uzavřeme klasifikaci, aby měli studenti čas, soustředit se na předměty maturitní. Studenti čtvrtého ročníku mají možnost, stejně jako ostatní studenti, využít online konzultací.
Celý text naleznete zde
0 comments:
Post a Comment