„Máme hrozně rozumné rodiče,“ říká ředitelka základní školy Jana Churáčková na vysvětlenou, čím to je, že nepůsobí vynervovaně. „Když se na něco ptají, tak velmi věcně, nikdo neventiluje žádné hrubé emoce.“ A její škola jim pochopení oplácí. „Mají svých starostí dost, tak to s výukou nehrotíme, méně je někdy více.“ Učitelé s rodinami komunikují přes web školy, každá třída tam má svou stránku, úkoly se tam objevují jednou za týden. Mají každý svůj styl i formát a tuto volnost škola učitelům ponechala. „Různost přístupů není na škodu,“ vysvětluje ředitelka. Reportáž o roli ředitele v současné situaci přináší magazín Rodiče vítáni.
V Sehnalově škole zvolili sjednocení, vytvořili týmy a učitelé s vedením dali dohromady postup pro celou školu. „Na prvním stupni komunikujeme s rodiči, na druhém se žáky, a zřídili jsme koordinátora. Děti dostávají úkoly v týdenních dávkách, a jen ty esenciální. Pracuje se v Google Classroom, ale na co nejjednodušší úrovni,“ vysvětluje Sehnal.
Celý text naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat