Jana Škrabánková nabídne popis a rozklíčování některých situací, k nimž by nemuselo ve školách docházet, kdyby učitelé věděli, s jakými vlastnostmi nadaných žáků se mohou setkat, a kdyby měli znalosti, jak v takových modelových případech reagovat a postupovat.
Nadaní žáci tvoří menšinu žáků v českých školách stejně, jako jinde ve světě. To ale neznamená, že bychom tuto menšinu měli přehlížet, že bychom měli podléhat nesmyslným mýtům, které se k nadaným žákům váží a kterými se mnozí lidé řídí. Bohužel, někdy se k těmto lidem řadí i učitelé. Pak vznikají problémy. Neinformovanost učitelů o nadaných žácích na mnoha školách stále přetrvává, i když se tento stav pozvolna lepší. Je to ovšem běh na dlouhou trať. Přesto by řada vzájemných problémů nastávat nemusela – stačí se navzájem respektovat, tolerovat, a hlavně mít dostatek informací. Webinář nabídne popis a rozklíčování některých situací, k nimž by nemuselo ve školách docházet, kdyby učitelé věděli, s jakými vlastnostmi nadaných žáků se mohou setkat a kdyby měli znalosti, jak v takových modelových případech reagovat a postupovat.
Setkání je určeno
- učitelům a učitelkám v základních školách a dalších zařízeních pro školní děti
- každému, kdo se zajímá o vzdělávání nadaných dětí
Setkání se uskuteční ve středu 18. 12. 2019 od 20:00 na Metodickém portálu RVP.CZ.
Další informace naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat