„V kapitole ministerstva školství se například hovoří o areálech, kolejích, sportovištích, ale o vkladu do vzdělání jako takového v ní nenajdeme ani písmeno. Ministři k tomu asi neviděli důvod, když jde o investiční plán. Jenže to je podle mě obrovský omyl,“ píše Kateřina Perknerová v Deníku.
Perknerová mimo jiné píše: Učitelé to umějí s chytrými děti z motivovaných rodin, ale u těch ostatních tápou. Chybí jim opora ředitelů, mentorů, sociálních pracovníků, psychologů. Pokud si tuhle změnu nevezmou politici za svou, může být ČR za pár let zemí moderních školních budov plných zaostalých žáků a vyhořelých kantorů učících metodami 20. století.
Celý text naleznete zde
1 komentářů:
"V kapitole ministerstva školství se například hovoří o areálech, kolejích, sportovištích, ale o vkladu do vzdělání jako takového v ní nenajdeme ani písmeno."
Tak to by mne fakt zajimalo, jak si to Perknerova predstavuje…
Okomentovat