Ministerstvo školství vyhlašuje z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání výzvu určenou pro veřejné vysoké školy vzdělávající budoucí učitele. Výzva Pregraduální vzdělávání II podpoří koncepční proměny přípravného vzdělávání učitelů nejen na pedagogických fakultách, ale i na ostatních fakultách se studijními programy zaměřenými na učitelství. Ve výzvě je pro vysoké školy připraveno celkem 400 milionů korun.
Jde o pokračování úspěšné výzvy Pregraduální vzdělávání I, díky níž byly již před dvěma lety podpořeny částkou 363 milionů korun všechny pedagogické fakulty v ČR. „První vlna výzvy byla velmi úspěšná, zapojily se do ní všechny pedagogické fakulty. V aktuálně vyhlašované výzvě jsme rozšířili spektrum žadatelů, kteří budou moct podporu využít, a přidali jsme nové aktivity pro pedagogické fakulty, aby mohly dále rozvíjet výsledky z první výzvy,“ řekl Václav Velčovský, náměstek pro řízení sekce EU a ESIF.
Projekty vysokých škol mohou být zaměřené například na zvyšování kvality a inovace studentských pedagogických praxí, síťování fakult vzdělávajících budoucí učitele nebo na podporu didaktického využívání digitálních technologií ve výuce. Díky projektům dojde také ke zvýšení kvality práce vysokoškolských pedagogů a k rozvoji osobnostně-sociálních kompetencí budoucích učitelů v kontextu společného vzdělávání. Finanční podporu mohou žadatelé využít i na zahraniční výjezdy svých studentů (budoucích učitelů) nebo pedagogů zapojených do projektu.
Žádosti o podporu z výzvy Pregraduální vzdělávání II s alokací 400 milionů korun budou přijímány od 11. března 2019 do 28. června 2019.
Další informace naleznete zde
Na zkvalitnění přípravy učitelů půjde z fondů EU 400 milionů
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
4 komentářů:
Ježišmarjá. To je jako ty prachy vzít a spláchnout do ...
Proč to soudruzi z Bruselu nepřidaj učitelům do výplat?
Pane Doležele,
Váš komentář mě po dlouhé době přinutil zareagovat. A to proto, že se s Vámi snad poprvé bez výhrad shodnu. Skoro bych řekl, že spláchnout ty peníze do ... by bylo jejich efektivnější využití, protože by aspoň nepodporovalo pseudopráci těch, kteří pouze vymýšlí absurdní projekty řízené shora, které nemají pro české školství téměř žádný užitek. Je mi z toho zle a situace je rok od roku horší... výzvy, projekty, papíry a ten, kdo prostě jen učí, je nevhodný, podhodnocený a bude nahrazen tím, kdo umí lépe ždímat prachy ze státu.
Na VŠ by se měli soustředit na výuku, ne na projekty.
Je zajímavé sledovat, jak při různých EU projektech mizí finance vertikálně směrem dolů.
Okomentovat