Cílem kulatého stolu hledat odpovědi na otázky:
Jak má škola přistupovat k mobilům žáků?
Kdo má kompetenci používání mobilů ve škole regulovat?
Jaká je role osobních mobilních zařízení žáků ve výuce?
Jak se bránit nevhodnému využití a nežádoucí závislosti žáků na mobilech?
Jak podpořit socializaci žáků v rámci školy?
Potřebujeme zákon upravující používání mobilů ve školách?
Jan Kršňák / Institut pro podporu inovativního vzdělávání
Miriam Sedláčková / Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost
Radka Jandová / Asociace Montessori ČR (změna v obsazení panelu)
Petr Karvánek / ZŠ a MŠ Antonína Čermáka, Praha 6
Samuel Šulc / Česká středoškolská unie
Martin Provazník / ZŠ Strossmayerovo nám., Praha 7
Bořivoj Brdička / Jednota školských informatiků, SKAV
Debata se koná 17. ledna od 14.00 do 16.00 v ZŠ Vodičkova v Praze.
Další informace naleznete zde
2 komentářů:
O čem diskuze? Ani jeden extrém není dobrý.
k čemu potřebuje žák ve škole mobil? v usa na některých školách mobily nejsou prý opatřetí v boji s terorismem a nikdo o tom nedebatuje,potřebuje li rodič sdělit něco nutně dítěti volá do školy a naopak žák jde za asistentem a ten volá rodiči ze školního mobilu a dítě pohovoří s matkou,zádný problém,cotu chcete řešit?
Okomentovat