Česká škola oslovila školské asociace a odbory s otázkami k aktuálně probíhajícímu připomínkovému řízení k Dlouhodobému záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy. Zajímá nás, nakolik zástupci učitelů považují připomínkové řízení za dostatečně otevřené a efektivní. Za Asociaci ředitelů gymnázií odpovídá Renata Schejbalová.
Jsme součástí připomínkového řízení, pracovní verzi jsem rozeslala kolegům do krajů.
2) Považujete formu připomínkového řízení za vhodnou, dostatečně efektivní?
V současné době se jedná o pracovní verzi, jak jsem již zmínila. Zda bude připomínkové řízení efektivní záleží na tom, jak aktivně se jednotlivá připomínková místa k připomínkování postaví.
3) Myslíte, že by už pracovní verze měla být k dispozici veřejně, všem učitelům?
Domnívám se, že přes jednotlivé asociace, odbory … je pracovní verze k dispozici všem, kteří mají zájem.
4) Mají učitelé dostatečnou možnost do připomínkového řízení vstoupit prostřednictvím školských asociací?
Viz odpověď výše
2 komentářů:
Nebýt pedagogické komory, tak o tom nikdo neví.
Chápu, že vyjádření prostých učitelů se úředníkům nehodí.
Zde je možné dlouhodobý záměr připomínkovat on-line :-)
https://www.pedagogicka-komora.cz/2018/11/pripominkujte-dlouhodoby-zamer.html
Okomentovat