Vysoké učení technické v Brně se svou kampaní Sem patřím zvítězilo v soutěži mezinárodní vysokoškolské marketingové konference EUPRIO. Za projekt, kterým univerzita chtěla přilákat ženy do technických oborů, si odnesla první místo v soutěži EUPRIO Award 2017. Informuje server Marketing&Media.
Multikanálová kampaň zahrnovala webovou stránku Technickyvzato.cz a šest virálních videí. Právě tyto platformy využila k podání přihlášky polovina z celkových 14 tisíc zájemců o studium na VUT. Kolik z toho bylo žen, ovšem univerzita ve své soutěžní přihlášce neuvedla.
„Oceňujeme především kreativitu, odvahu a společenskou odpovědnost kampaně, protože toto téma se týká nejedné evropské technické univerzity,“ uvedl předseda mezinárodní poroty Martin Herrema z britské University of Kent.
„Po prezentaci nás oslovili zástupci ostatních technických škol s tím, že řeší úplně stejný problém, ale zatím nevěděli, jak téma uchopit tak, aby se nedostatek žen v technice jen neproblematizoval a kampaň zaujala cílovou skupinu,“ řekla k tomu spoluautorka kampaně Pavla Ondrušková z oddělení marketingu a vnějších vztahů VUT.
Celý text naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat