V rámci projektu KIPR (Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj) proběhly v dubnu a květnu dva tematické semináře věnované problematice závěrečných zkoušek pro žáky s handicapem. Zúčastnilo se jich cca 100 psychologů či speciálních pedagogů zaměstnaných ve školských poradenských zařízeních (pedagogicko-psychologické poradny a speciálně pedagogická centra).
Aby tito žáci mohli být při studiu i skládání zkoušek úspěšní, je třeba vytvořit pro ně individuální podmínky, které budou kompenzovat jejich handicap.
Další informace naleznete zde
2 komentářů:
Jo, tohle je tedy super. Tak oni se ptají SPC a PPP (velice často jsou tam lidi, kteří absolutně nikdy neučili), jak udělat zkoušky na učňáku. Nechce se mě někdo zeptat ,jak učit jadernou fyziku? Ráda poradím, i když jsem o tom četla jen populárně naučnou literaturu a shlédla pár pěkných dokumentů.
Okomentovat