Výsledky ankety na téma „K čemu je nám MŠMT?“ prezentoval na konferenci Asociace ředitelů gymnázií Jiří Kuhn z nymburského gymnázia Bohumila Hrabala. Sběr dat probíhal od 3. do 24. března a v anketě odpovídalo 156 ředitelů gymnázií. Ředitelé hodnotili maturitní zkoušky, přijímačky, kariérní řád, inkluzi nebo pamlskovou vyhlášku. Cílem ankety bylo poskytnout zpětnou vazbu současné ministryni školství Kateřině Valachové.
Pokud jde o podobu maturitní zkoušky, rozdělili se ředitelé na dvě přibližně stejně velké skupiny – 76 dává Kateřině Valachová známku 1-3, 74 dává 4-5, nedostatečných je 31
U přijímacích zkoušek je bilance pro Kateřinu Valachovou horší – 84 ředitelů jí dává známky 4-5, nedostatečných je 42
Za inkluzi dostala Valachová 63 nedostatečných a 48 čtyřek
Za kariérní řád dostala ministryně 72 nedostatečných a 56 čtyřek
A za pamlskovou vyhlášku dostala ministryně 124 nedostatečných a 19 čtyřek
Celou prezentaci a další materiály z konference naleznete zde
2 komentářů:
Nějak mi nesedí název prezentace s grafy. Jak zněly otázky? Jako známku by dal ředitel MŠMT, Ministryni, parlamentu či komu?
Co na to učitelé?
K čemu je nám MŠMT?
Obávám se, že to stanovisko ředitelů gymnázií je docela pravdivé a myslím, že docela očividně kontrastuje s konformismem té nové platformy Comenius. V čem to asi tak je, že se ta dvě stanoviska tak liší?
Domnívám se, že jednou z příčin je jakási dotační nenasytnost a kariérismus tzv. Vozembouchů, to jest lidí vydávajících docela primitivní zvuky a vzruchy, aniž by vážně přemýšleli, o tom, k čemu to vlastně bude a co si o tom myslí ti, kterých se jejich činění týká.
Je to myslím docela povedená maškaráda. Přesto bych tu platformu Comenius zatím na Vozembouch nepřejmenovával.
:)))
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Vozembouch
Okomentovat