V rámci festivalu STORYSLAM - Světový den vyprávění, který proběhne 20. března v Praze, se budou konat workshopy pro pedagogy, ale i pro všechny ostatní, kteří mají chuť v sobě objevit vypravěče.
Martin Hak: „Ale o čem to, kruci, opravdu je?“
Dílna pro ty, kteří se ve své práci setkávají s příběhy v podobě živého vyprávění nebo textu, audio či video díla a podobně a rádi by takové dílo použili „za nějakým účelem“. Třeba ve škole, doma, v práci... Říkáte si občas „to by se hodilo pro tu mou třídu v matematice“ nebo „kdyby tohle četl můj šéf“ nebo „co by tomu příběhu asi řekli kolegové ve sborovně“? Přijďte. Zjistíte, jak jednoduše příběhům rozumíme a k čemu mohou být za jistých okolností opravdu dobré, případně k čemu opravdu ne. Podíváme se jemně na několik vybraných příběhů okem přesným a hlavně z jiného úhlu a v jiném čase než divák, posluchač, čtenář... Uvidíte, že se začnou dít neuvěřitelné věci. Spatříte souvislosti, významy, tematické mosty, trsy motivů…, o kterých jste doposud neměli tušení, přesto, že „ten příběh“ znáte od dětství. S nástroji jemné vypravěčské dramaturgie je připraven a těší se lektor a vypravěč příběhů Martin Hak. Max. počet účastníků: 14
Markéta Holá (Storytelling CZ): Učme (se) příběhem Poslouchat příběhy je zábava
Příběhy nás mohou hodně naučit, aniž bychom si uvědomili, že se vlastně učíme. A stejné je to s jejich vyprávěním. Ale někdy se může zdát těžké najít příběh, začít vůbec vyprávět. Děti většinou s vyprávěním potíž nemají, spustí fantazii a povídají, ale někdy se do toho tak zamotají, že netuší, kudy ven. Workshop je změřený na zapojení příběhů do práce s menšími dětmi. Na vlastní kůži si vyzkoušíme, jak jednoduché je najít příběh všude kolem. Cvičení a hry vám také ukáží, jak u dětí rozvíjet schopnost vyprávění i naslouchání. Především pro pedagogy MŠ a ZŠ Max. počet účastníků: 10 Na workshopy není nutné se přihlašovat, registrace proběhne před začátkem seminářů.
Více informací naleznete zde
Vyprávění ve vzdělávání - workshopy pro pedagogy na festivalu STORYSLAM
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat