Strategické projekty k digitálnímu vzdělávání žádají v operačním programu téměř čtvrt miliardy korun

sobota 11. března 2017 ·

Cílem právě ukončené výzvy operačního programu je podpořit koncepční projekty na téma Rozvoj digitální gramotnosti dětí a žáků a na téma Rozvoj informatického myšlení dětí a žáků. Díky těmto projektům budou připraveny koncepční materiály, které umožní modernizaci kurikulárních dokumentů z hlediska zapojení digitálních technologií a které zároveň budou zohledňovat společné vzdělávání.


„Výzva tak ve výsledku přispěje k tvorbě vzdělávacího systému, který dětem a žákům umožní uplatnit se v informační společnosti a využít nabídky otevřeného vzdělávání,“ dodává Václav Velčovský, náměstek pro řízení sekce operačních programů.

V termínu od 1. listopadu 2016 do 8. března 2017 podala žádost o podporu Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích a Univerzita Karlova. Tyto 2 žádosti o podporu zaměřené na rozvoj digitální gramotnosti a informatického myšlení v celkovém objemu bezmála 250 milionů korun téměř naplnily alokaci výzvy. Nyní žádosti o podporu postoupí do hodnotícího procesu.


Celý text naleznete zde

2 komentářů:

Eva Adamová řekl(a)...
11. března 2017 v 11:11  

250 milionů na tvorbu strategických dokumentů? Proboha za co ty peníze chtějí utopit? Jen, aby to nedopadlo podobně jako s dokumenty k inkluzi, které vytvořila UPOL a kterými se MŠMT potom vůbec neřídilo, případně jako s dokumenty z projektu týkajícího se kariérního řádu, které ministerstvo doslova a do písmene vyhodilo oknem. O tom, že pak bude potřeba desítky miliard k tomu, aby se strategie přenesla do praxe, ani nemluvím, protože ty už nebudou. Ale hlavně, že budeme mít někde v šuplíku strategii.

Zdeněk Sotolář řekl(a)...
11. března 2017 v 11:37  

Vyhozené peníze.