Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky: Co přinášejí tyto školy české společnosti?
Co těmto rodičům nevyhovuje na systému veřejných škol? Jací rodiče do takových škol své děti dávají? Jak můžou rodiče ovlivnit kvalitu své školy? Jak vedle sebe mohou fungovat proinkluzivní snahy vedle možnosti zakládat soukromé školy? Jak se vyvíjí situace okolo zakládání nových škol v ČR?
Pozvaní účastníci panelové diskuze:
· Jindřich Kitzberger, Duhovka Group
· Pavel Kraemer, Institut pro podporu inovativního vzdělávání
· Lucie Macášková Hejbalová, Projekt ScioŠkol
· Petra Sakáčová, Dobrá škol(k)a, Zlín Prštné
· Jana Straková, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
· Daniela Vodová, Spolek Hůrka, Kutná Hora
Moderuje:
Tomáš Feřtek, EDUin
Kulatý stůl se koná 23. března od 10,00 do 12,00 hodin v ZŠ Vodičkova 22, Praha 1
Kulatý stůl SKAV a EDUin: Proč rodiče zakládají nové školy místo, aby své děti umístili do té nejbližší?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
7 komentářů:
To se mi snad zdá. Rozdrbu státní školy a pak se ptám, proč do nich rodiče nechtějí dát své děti.
Dobré obsazení.
Off-topic dotaz pro jazykové odborníky: nemá být náhodou čárka před slovem "místo"?
Pane Hučíne, netrapte se tím, jedna účetní napsala do daňového přiznání pana Babiše "před zdaněním" místo "po zdanění". Ve srovnání s tím je čárka v Komárkově nadpisu opravdu prkotina.
To je převzato přímo z EDUinu, občas v pravopise chybují.
Do bude diskuse jako blázen. JEDEN zástupce snad běžné školy, zbytek mimo školy.
To určitě dojdou k tomu, že nové školy se zakládají kvůli těm pomateným učitelům. Zase budou mít učitelé na těch hlavách nas..no.
Pan Komárek nám jejich neomylné závěry jistě rád zprostředkuje. Až budou.
Počet přihlášek na víceletá gymnázia narůstá exponenciálně, soukromé školy jsou naplněné až na půdu a z běžných ZŠ hlavního vzdělávacího proudu se velmi rychle stávají nové školy praktické. Inkluze po českém způsobu se nám tak trochu zadřela.
Okomentovat