Nebývalá kampaň za skoro 50 milionů korun má do Brna a okolí nalákat zahraniční talenty. . Kampaň s jednotným názvem Velvet Innovation (sametová inovace) bude obsahovat reklamní spoty, internetové stránky nebo mobilní aplikace. V plánu je i web, kde cizinci najdou všechny praktické informace o životě na jižní Moravě. Brno je jediné město v Česku, které chystá takhle rozsáhlou a nákladnou kampaň za desítky milionů.
informuje o tom server Aktuálně.cz.
Tomáš Avrat (linkedin.com) |
Jižní Morava bojuje se středoevropskými městy jako Drážďany nebo Stuttgart hlavně o odborníky na IT, velká poptávka je i po inženýrech ve strojírenství a elektrotechnickém průmyslu. V Brně již působí technologický gigant Honeywell nebo množství předních vývojářských firem a výzkumných pracovišť, kteří si s českými odborníky nevystačí, a proto se musí ohlížet do ciziny.
Celý text naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat