Myslíte si, že se o naše nadané a mimořádně nadané žáky staráme dostatečně? Je vůbec potřeba podporovat nadané žáky, nebo se o sebe postarají sami? A kdy lze mluvit o mimořádně nadaném žákovi a jak s ním pracovat? Lektoři Mgr. Anna Doubková a PaedDr. Karel Tomek představí podpůrná opatření, která jsou využitelná pro rozvoj nadaných a mimořádně nadaných žáků.
Setkání je určeno pedagogům všech aprobací.
Lektoři Mgr. Anna Doubková a PaedDr. Karel Tomek pracují jako stálý tandem Doubková – Tomek (D&T, DaT). Oba jsou pedagogové s dlouholetou pedagogickou praxí. Jejich oblíbenými tématy jsou především výukové metody, tvorba a inovace školních vzdělávacích programů a práce s motivací žáků i dospělých – učitelů i jiných pracovníků. Působí jako lektoři DVPP, a to i prostřednictvím moderních technologií (včetně eLearningu).
Další informace naleznete zde
2 komentářů:
Obávám se, že jsou mezi námi lidé, kteří mohou školit kohokoli v čemkoli.
Je to tak?
Nestaráme. A ti co o tom nejvíc žvaní, ti se starají nejmíň.
Úředníci se starají jen, když je to důvod čerpat peníze z EU. Ti, co se skutečně starají nejsou vidět a málokdy se stane, že jim někdo poděkuje. U těch nejnadanějších to částečně řeší program excelence.
Okomentovat