Trumpovo prezidentství bude pro světovou vědu katastrofa. Tak komentuje odborná veřejnost výsledek amerických prezidentských voleb. Trump se totiž v kampani řadil mezi skeptiky, kteří například popírají existenci globálního oteplování, vysvětlil Ondřej Novák pro Český rozhlas Plus.
Donald Trump (twitter.com) |
Pro její úspěch ale byla účast Spojených států amerických klíčová, protože USA jsou největším producentem skleníkových plynů na světě. A dohoda z Paříže byl v podstatě první velký projekt tohoto druhu, ke kterému se USA připojily.
Trump mnohokrát označil klimatické změny za hoax, tedy smyšlenou poplašnou zprávu, nebo za výmysl Číňanů, kteří díky omezení emisí chtějí srazit Ameriku na kolena.
Budoucí prezident je třeba také přesvědčen, že očkování způsobuje autismus. Což je sice i v Česku rozšířená představa a budí velké vášně, ale z hlediska vědy to není pravda. Jindy zase vyjádřil přesvědčení, že na potrat může jít žena klidně i den před porodem.
Celý komentář je ke stažení zde
73 komentářů:
A proč je to tady?
katastrofa. Tak komentuje odborná veřejnost
Jsou-li to odborníci stejného typu, jako čeští odborníci na školství, pak je to jen dobře.
Vůbec nechápu, co mají předvolební řeči v USA společného se školou v Česku....
Komárek nemá Trumpa rád, tak to sem cpe. Píšu to po x-té, chce z toho udělat druhou Romeu.
Okamžitě smazat článek.Nepatří na ČŠ!!!!
Děkuji za zpětnou vazbu. Uvítal bych nicméně nějaké argumenty. Moje pozice je tato: Myslím, že nějaký politicko-společenský kontext, ve kterém školství a vzdělávání probíhá, na ČŠ patří. Jistě - občas, nikoli jako hlavní téma. Zvolení amerického prezidenta, který má velmi vyhraněné názory, na některé věci, které se přímo týkají vědy, vzdělávání, aktuálních veřejných diskusí..., do toho kontextu patří. Může jistě ovlivnit i to, o čem se bude diskutovat u nás. A koneckonců volby v USA nejsou tak často, aby byl důvod k obavám, že se zprávy o nich na ČŠ objeví příliš často. Hezký večer!
Ta zpráva sem rozhodně patří! Škola má učit v souladu s praxí a přitom poskytovat pohled na svět založený na vědeckém poznání.Dostává se do obtížné situace, když významné osobnosti vědu znevažují. Navíc to ukazuje, že znalosti ze školy kariéru nedělají, tak nač jsou? Klimatické změny jsou jedním z témat, které zasahovat do řadu vyuč. předmětů.
Učitelé jsou VŠ vzdělaní odborníci v řadě oborů podle předmětů. Zřejmý odpor vůči vědcům s tím jde podivně dohromady. Učitelé tedy cosi opakují z učebnic či RVP, sice tomu nevěří, ale jsou za to placeni?
Čeští učitelé by snad měli být názorově blíž např. Jiřímu Grygarovi, který naši veřejnost seznámil s černými dírami, než prof. Strunecké, která u nás propaguje myšlenku, že očkování způsobuje autismus a která svým tvrzením, že žijeme v době jedové vlastně šíří poplašnou zprávu. Je to ale naopak. Nebo není?
Prosím, vraťte se s Vaším viděním světa na Romeu, tam si patlejte společensko-politické nebo politicko-společenské články jak se Vám líbí. Sice taky budete dělat škodu, ale tu aspoň nebudu tak vnímat.
"Zvolení amerického prezidenta, který má velmi vyhraněné názory, na některé věci, které se přímo týkají vědy, vzdělávání, aktuálních veřejných diskusí..., do toho kontextu patří."
- chce se po diskutujících vždy dokládání názorových příspěvků, kde bych mohl najít zdroje informace a přesná vyjádření D. Trumpa? Politické výkřiky v předvolební kampani podle mne nejsou relevantní, ani pro "planou" diskuzi....
"politicko-společenský kontext, ve kterém školství a vzdělávání probíhá" - to je věc názoru, ale rozhodně sem nepatří import z USA...
Smažu, pane Týři. nadále si myslím, že Parlamentní listy tady nemají co dělat. Děkuji za pochopení! hezký večer!
Pane Týři,
nerozumím dobře Vašemu útoku na pana Komárka. S textem, který uvádíte lze v mnohém souhlasit. Pak ale je namístě konstatovat, že američtí vědci nechápou demokracii, že přece musí počítat s tím, že během některého prezidentského období bude mít věda větší přízeň a jindy menší, že si svou věc musí hájit sami a zřejmě se tedy dost nesnažili. Pan Komárek se třeba nemá k názorům amerických vědců přidávat, ale jejich autorem není.
Pane Komárku, přidávám se k ostatním. Vztah českého školství a amerických prezidentských voleb není fakticky žádný. Jestli chcete něco zasazovat do širšího kontextu, tak už tu můžete publikovat klidně články o čemkoliv. Na mě publikace tohoto článku dělá dojem, že ze sebe potřebujete dostat zklamání nad tím, jak to dopadlo.
Pane Komárku, rezignoval jste svým, myslím, stupidně jednostranným přístupem na demokracii? Co je podle vás demokracie? Sociální inženýrství s nuceně nasazovanými klapkami na očích a cenzurou? Za případnou odpověď vám předem děkuji. Názor pana I. Bartoše na demokracii si myslím na dotyčném serveru najde každý zájemce i bez vás. Vaše ustavičné děkování za něco, co nemáte, je myslím dost směšné. Stejně jako vaše pokusy politizovat Českou školu. Doufám, že aspoň tenhle příspěvek nesmažete.
Předvolební estráda a povolební realita jsou dvě odlišné věci. Před chvílí to , myslím, prezidenti Trump a Obama ukázali včetně toho, že po volbách má jít o spolupráci a sjednocování lidí. Vám o to nejde, pane Komárku?
Pane Hučíne, já si naopak stále myslím, že ten vztah je jasný. Nejde samozřejmě o americké prezidentské volby jako takové, ale o posílení určitých témat i v naší veřejné diskusi. Trumpovo zvolení už přivítali nejen náš současný a minulý prezident, ale například i hlavní expert ODS pro školství Václav Klaus mladší, který ho označil za muže, který se postavil zlu. To jsou lidé, kteří mají vliv na veřejnou debatu u nás. A veřejná debata o takových tématech jako jsou klimatické změny, migrace, genderová rovnost nebo i důvěryhodnost spekulací o očkování jako příčině autismu je, myslím a doufám zajímavá a důležitá i pro žáky a studenty a učitele. Děkuji! Hezký večer!
Zdejší diskutující by mohl zajímat poslední text pana Brdičky na rvp.cz:
http://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/21149/peter-thiel-a-volba-americkeho-prezidenta.html/
B.Brdička nejen referuje, ale vyjadřuje vlastní politický postoj.
Trumpovo zvolení už přivítali nejen náš současný a minulý prezident, ale například i hlavní expert ODS pro školství Václav Klaus mladší, který ho označil za muže, který se postavil zlu.
Souhlas. Prezident Trump se ve své volební kampani rázně postavil proti zlu stupidně multikulturalistické politické korektnosti, která je v očích mnohých lidí tak hrozná, že ty volby vyhrál přes všechny své extravagance. To je, myslím, v pořádku. Alespoň máte například i vy, pane Komárku, o čem přemýšlet.
Debatu o příčinách klimatické změny, migrace, o genderové rovnosti nebo i důvěryhodnosti HYPOTÉZ o očkování jako jedné z MOŽNÝCH příčin některých forem autismu můžete navozovat jinak, než jak jste to udělal.
Ten páně Brdičkův text je opravdu dobrý a stál by myslím za publikaci i na České škole.
Trump vyhral protoze ho zvolila vetsina. A budu rada sledovat, jak americani prijmou tuto osobu za prezidenta. Tam si nikdo nedovoli vyvesovat trenyrky na Bily dum. Leda by chtel spachat sebevrazdu. Toto se nazyva demokracie. Je to umeni s noblesou prijmout nazor vetsiny. A to mnozi Cesi nedokazali a chovaji se jak burani. I kdyz je mnozi povazuji za tzv. elity.
Bořka Brdičku nový šéfredaktor z České školy vyštval.
Děkujeme! Hezký den!
Jak, pane Wagnere? Díky! hezký večer
S tím "zvolila ho většina" nelze úplně souhlasit. Nezískal totiž více hlasů než poražená. I to je ukázka, jak jsou pojmy "většina" a "demokracie" relativní.
Jak?! Kde jsou články z Učitelského spomocníka?! Poslední jsem dával do systému ještě já koncem června: http://www.ceskaskola.cz/search/label/U%C4%8Ditelsk%C3%BD%20spomocn%C3%ADk.
Děkuji! Hezký den!
Já jsem, pane Wagnere od pana Brdičky žádný text nedostal, ale myslím, že to není téma, které je zajímavé pro ostatní diskutující, takže ho můžeme řešit přes email, máte-li zájem. Děkuji! Hezký večer!
"Trumpovo zvolení už přivítali nejen náš současný a minulý prezident, ale například i hlavní expert ODS pro školství Václav Klaus mladší, který ho označil za muže, který se postavil zlu."
Já v tom cítím nějakou tak trochu ironii...
Dovedu si představit situaci, že pokud by vyhrála Clintonová, tak by nějaký třeba Erik Tabery o ní napsal, že je statečná žena, která se postavila a porazila zosobnění mužského šovinismu (jako o nekompetentním člověku a zlu o Trumpovi mluvit třeba i předseda sněmovny). Možná i nějaký liberální městský expert na školství by napsal nějakou takovou podobnou kravinu...
Trochu hůř se mi představuje následná výzva k diskuzi na ČŠ o přínosu rozmrhání Lybie či vyzbrojování umírněných protiasadovských islamistů v Sýrii.
Za mne bylo osové zobrazení a souměrnost někdy v sedmé třídě...
Pane Komárku, přeposílal jsem vám první poprázdninové 22. srpna. Bez reakce a bez publikace.
Tak si o ten zajímavý článek panu Brdičkovi řekněte, pane Komárku.
Pane Týři, nemusí, články na RVP.cz jsou pod licencí CC a dohoda s panem Brdičkou je, že se publikuje cca půlka textu a odkaz. Stačí se podívat na odkaz vše, jak se to praktikovalo dlouhá léta.
Je to, myslím, škoda. že to tu pan Komárek vede, jak to tu vede.
Pane Komárku, vámi uvedená souvislost je podle mě velmi umělá. Takto bych uměl dovodit, že na Českou školu patří cokoliv.
Nicméně to vezmu z té lepší strany. Uznávám, že míry pasivní agresivity, jakou po zvolení Donalda Trumpa předvádí např. Britské listy nebo pan Fendrych na aktualne.cz, nedosahujete.
Ad 6.B - ha ha, tak v Americe vyhrál ten se stejným počtem hlasů. Voni jsou fakt divný.........
Dovedu si představit spoustu jiných článků, které sem patří spíš než tento. Server by si měl ujasnit, co chce. Pokud se jmenuje česká škola, měl by mít materiály o škole a pro školu. To neznamená všechny články o každém zvířeti ve světě.
Pan Klaus mladší je expert na školství stejně tak jako pan Šteffl. To znamená samozvaný a úzce zaměřený na své zájmy. Bohužel oba měli možnost změnit české školství k lepšímu. Proč tak neučinili? Tehdy se to jejim podnikatelským aktivitám hodilo, dnes ne?
Souhlasím s "mirek vaněk" - relevantní informace pro ČESKÉ školy, ne "názory" "takyodborníků". Že se k něčemu vyjadřuje nějaký expert ODS mě maximálně zvýší krevní tlak.... U pana Štefla jde o udržení jména v mediálním prostoru, o reálném školství nevypovídají jeho úvahy vůbec.... Ale jeho články si aspoň ze zvědavosti přečtu...
Pane TaU, v rámci přírodopisu se o domácích zvířatech v rámci projektové a badatelsky orientované výuky naučíme plno informací, které s politiky nespojujeme, nevím proč taky....
No vida, když se napíše, že Kartouz je děvka, tak s tím má Komárek problém. Když se napíše, že Trump a Zeman jsou prasata, tak to nevadí.
Takže co s tím Komárku? Nic? Vy to vlastně cítíte podobně, tak to je v pořádku.
Anonymní 21:30 uhodil hřebíček na hlavičku, na Vaši hlavičku, pane Komárku. Měříte dvojím metrem a kasáte se, že střežíte nějaká pravidla.
Tajný učiteli, to bylo opravdu zbytečně urážlivé. děkuji za pochopení.
Pane Sotoláři, Anonymní z 21:30, nesedím u diskuse permanentně. děkuji za spolupráci. Hezký den!
Článek o amerických volbách tu opravdu nemá co dělat. Pane Komárku, máte informovat o českém školství, ne dělat kulturní osvětu.
Ygrain, jak už jsem tady psal - není to článek o amerických volbách. Myslím, že například to, že nový prezident USA se bude pravděpodobně snažit otočit politiku ohledně klimatických změn se nás týká a týká se to i diskusí ve škole. Děkuji! Hezký den!
Proč jste smazal můj komentář ke článku Na čele bídných vstříc jde nám šašek pana Kartouse, který je čelným představitelem EduInu, o amerických prezidentských volbách, pane Komárku? J.Týř
ČESKÁ ŠKOLA JAKO NEZÁVISLÝ ŠKOLSKÝ ZPRAVODAJSKÝ PORTÁL PUBLIKUJE ČLÁNKY PŘEDEVŠÍM K OŽEHAVÝM ŠKOLSKÝM TÉMATŮM, JAKO JE AKTUÁLNĚ INKLUZE, REFORMA FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ, KARIÉRNÍ ŘÁD PEDAGOGŮ, NEBO JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ. ČESKÁ ŠKOLA UMOŽŇUJE NECENZUROVANOU DISKUSI ČTENÁŘŮ.
Platí to ještě pane Komárku? Není to klamavá reklama? Proč účelově cenzurujete vám nepohodlné názory?
Pane Týři, samozřejmě, že smažu příspěvek s urážkou. A prosím, už ho sem nevkládejte. Je komické a velmi zbytečné se takto přetahovat. Děkuji za pochopení. Hezký den!
Nemáte zač děkovat, pane Komárku - moje pochopení v této věci nemáte.
Pro prezidenta Trumpa hlasovala víc než polovina bílých žen, které přišly k volbám. Téměř 40 procent z nich mělo vysokoškolský diplom.
Co tomu říkáte, pane Komárku? Osobně to považuji za docela objektivní projev stupidity (ztráty zpětné vazby) levičácké genderové politiky. Vyjadřuje to myslím i obrázek u výše citovaného páně Kartousova článku.:)))
J.Týř
Obávám se, že při dalším hloupém prosazování objektivně potřebné genderové politiky, může mít v příštích volbách úspěch i někdo, kdo založí novou neziskovku s názvem Za vlasy a do jeskyně! :)))
"Myslím, že například to, že nový prezident USA se bude pravděpodobně snažit otočit politiku ohledně klimatických změn se nás týká a týká se to i diskusí ve škole. "
Promiňte, co a dělá EK a někteří evropští politici (vesměs ti hodní a správní) se svojí podporou LNG? S tím, že ty 3/4 plynu spotřebované na zkapalnění a převoz se do (těch evropských) emisí tak nějak cudně nepočítají...
Možná by stálo za to udělat hlubší audit přístupu USA k těm mezinárodním smlouvám. Mám pocit, že spíš Obama byl pozitivní deviace... Hodní ekologičtí demokraté je mýtus...
---
A protiočkovací kampaň tu vedla i Margit Slimáková. Nejsu si jistý, ale myslím, že i ten autismus tam padnul...
"Ygrain, jak už jsem tady psal - není to článek o amerických volbách. Myslím, že například to, že nový prezident USA se bude pravděpodobně snažit otočit politiku ohledně klimatických změn se nás týká a týká se to i diskusí ve škole. Děkuji! Hezký den!"
Výmluvy, pane Komárku, výmluvy. Je spousta věcí, které se nás týkají a o kterých se dá ve škole diskutovat, to ale neznamená, že se mají články o nich vyskytovat na učitelském webu. Pokud by to byl článek o nějakém zapojení Trumpa do výuky, prosím, ale takhle obecné zprávy opravdu ne.
tak proč nás tady třeba nevarujete před smlouvou TTIP? V Evropě proti ní demonstrují, jen my jsme vysmátí ,že. My se tu pižďušíme v tzv. problému Zeman, který žádným problémem není, lidi kvůli tomu lítají po náměstích,ale to super důležité, to je nezajímá. Babička by řekla: počkejte, vy budete čumět!
Ygrain, proč, z čeho bych se vymlouval? Prostě píšu, co si myslím. Nemám důvod se vymlouvat...
Paní Karvaiová, není to politický web a nehodlám z něj politický web dělat. Takže nechci upozorňovat na všechna důležitá politická témata. Není to možné z hlediska charakteru webu, ani mých sil. Ale máte samozřejmě pravdu, že TTIP je extrémně důležité téma a že taky může tvořit podstatný kontext, ve kterém se bude vyvíjet naše společnost a ekonomika. Takže, pokud by třeba nějaký "občankář" nabídl metodický list nebo svoji zkušenost, jak o tématu mluví ve škole, určitě bych to rád publikoval. Ostatně to je ideální cesta, jak o takových důležitých tématech psát - jak se probírají ve škole, proč ano/ne, jak se to dá dělat zajímavě, jak na to regují žáci/studenti, sdílet zkušenosti... TTIP, klimatická změna, autismus, gender, migrace, Romové, volby... Děkuji! Hezký den!
ad Michal Komárek 11.11.2016 17:45
"Paní Karvaiová, není to politický web a nehodlám z něj politický web dělat..."
Pro pamětníky - Oldo Hlaváček a Ivan Krajíček by to nemohli komentovat jinak, než "Za 100 bodov!"
Pane Komárku, tohle jste vážně přehnal. Pokud vám majitel webu dal pokyn zlikvidovat jednu z mála svobodných diskuzí o školství na českém internetu, tak pak si jistě zasloužíte vánoční prémie.
Česká škola bohužel přestala být webem, kde si člověk mohl svobodně počíst a podiskutovat a někdy i pohádat. Dnes je tu vykladač vyšší pravdy. Vzhledem k mému věku a taky nějakým zkušenostem jsem poněkud háklivý na to, když se mnou někdo chce manipulovat.
Tímto se zároveň loučím s ostatními přispěvateli. Třeba se setkáme na jiných webech.
PUR
" proč, z čeho bych se vymlouval? Prostě píšu, co si myslím. Nemám důvod se vymlouvat"
Aha, takže už zase nechápete, co mám na mysli? Are you so blind, or is it that you do not wish to see? Přeberte si to sám.
Paní Karvaiová, není to politický web a nehodlám z něj politický web dělat...
Tak až teď ráno jsem se přestala smát a můžu napsat, že pane Komárku buď:
1/jste mentálně retardovaný, protože každý pátý článek co sem vkládáte je politický a vy to nechápete
2/jste inteligence normální, a děláte ze sebe blba dobrovolně, protože jste dostal úkol a nevíte jak z toho vycouvat
3/jste inteligence normální,ale myslíte si, že zdejší komunita je tak blbá, že nepozná politiku na sto honů
4/Stal jste se politrukem - jestli tušíte, co to bývalo.
Většinu zde diskutujících mohu poprosit o diskuse třeba na Pedagogickém infu. Někteří se tam již přesunuli.
To mě mrzí, paní Karvaiová, měl jsem za to, že s Vámi lze normálně diskutovat... Nicméně, za pokus to stojí: Zkusíte pprosím, vážně mě to zajímá, uvést alespoň několik těch "politických textů"? Vzhledem k tomu, že za dobu mého působení tu bylo publikováno cca 530 článků, mělo by těch "politických" podle Vás být asi 106. Děkuji! Hezký den!
".....V praxi to znamená, že vládnout může diletant typu Trumpa, pokud odkáže akcentovat jednoduchost, kterou chce většinový volič vidět a slyšet. Paradoxně to zvyšuje důvěryhodnost diletantů. See more at: http://www.blisty.cz/art/84376.html#sthash.ddByU5CT.FdgGk98A.dpuf..."
Tak tohle napsal pseudoexpert Kartous na blistech. Brilantni analyza. Je treba prekladu z eduinstiny do materstiny:
"..... V praxi to znamená, že manipulovat může diletant typu Kartouse, pokud odkáže akcentovat jednoduchost, kterou chce většinový volič vidět a slyšet. Paradoxně to zvyšuje důvěryhodnost diletantů..."
Kartous presne popisuje techniky, jimiz chce vladnout ceskemu skolstvi. Trochu se pri tom odkopal. Pokud je o emigraci komentatoru z Ceske skoly, pocituji podobne motivy, jen si rikam, ze se nesmi nechat volny nekontrolovatelny prostor bez argumentacnich pesticidu pro rozmnozovani podobneho hmyzu.
S tím, co paní Karvaiová napsala, vcelku souhlasím. Souhlasím zejména s výčtem čtyř možných příčin páně Komárkovy politicko ideologické podjatosti s níž šéfredaktoruje Českou školu. Nesouhlasím s vyklízením diskusního pole na České škole z jednoho důvodu. Panu Komárkovi by, myslím, nemělo projít, co tu dělá.
Páne Komárku, jsem názoru, že
- Při výběru článků opomíjíte významnou část témat a informačních zdrojů. Včetně MŠMT. Propagujete například akce Eduinu, avšak o konferenci MŠMT Budoucnost pro školu II jste dosud neinformoval. Koná se přitom už pozítří 14.11.2016.
- Vedle toho mažete i některé diskusní příspěvky, které na problémy včetné vaší nekompetentnosti důvodně a pravdivě poukazují.
- To vše se dohromady nazývá omezování publikačního a vyjadřovacího prostoru neboli CENZURA. To vše je, myslím, mnohem horší, než kdybyste na České škole své tendenční názory prosazoval jen v každém pátém článku.
Dovoluji si znovu vyjádřit názor, že Albatros by se mohl a měl jako provozovatel České školy vážně zamyslet nad setrváním pana Komárka v pozici šéfredaktora České školy.
J.Týř
Nehodlam travit cas pocitanim. Presto, pene Komarku- vy jste si nevsiml posunu na strankachCS? Vy jste si nevsim demonstrativnich odchodu jiz mnoha diskuteru? Mozna, ze vas zpusob mysleni je jiny a ty mnohe clanky nechapete jako politikum. Jenza ja je tak vnimam. Podobny posun zazily BL. Ty sice politicke byly, ale byly zcela vyvazene. Do urcite doby, kdy se zacaly casteji objevovat urcite typy clanku. A mnohe vydane nebyly, protoze nesouznely. Take jsem tam obcas napsala, tak vim.Jestli nechcete CS totalne znicit a je to ve vasich moznostech, zkuste to jinak. Postaru. To neni konzervatismus, ono to proste v pohode fungovalo
Děkuji za reakci, paní Karvaiová. Ono to postaru ale fungovalo jen pro někoho. Já chci, aby Česká škola byla otevřenější. Mrzí mě, jestli někdo tento přístup považuje za omezující nebo ohrožující, ale já rozhodně nikoho omezovat, natož vyhánět nechci. Jak tady opakovaně píšu: Prostor pro diskusi chci rozšiřovat. Za věcnou zpětnou vazbu jsem pochopitelně vděčný. Hezký den!
Já chci, aby Česká škola byla otevřenější.
Ale kdo má v tom průvanu korektnosti a všeobjímající lásky vydržet? Zajdu k psychiatrovi. Věřím, že masochista ani sadista nejsem, a právě proto se mi už na České škole nelíbí.
Děláte si z lidí legraci, pane Komárku?
Otevřenost přes cenzuru, ignorování podstatných informací a urážení lidí se zdravým rozumem?
Očividně tím vším nadržujete sluníčkářským neziskovkám.
PROČ IGNORUJTE KONFERENCI ŠKOLA PRO BUDOUCNOST Ii?
Protože z jejího programu letos neční nevládní organizace?
Jste, člověče, schopen a ochoten odpovědět aspoň trochu férové na tyhle otázky?
PROČ IGNORUJETE KONFERENCI ŠKOLA PRO BUDOUCNOST II?
Pane Komárku, výrokem "Já chci, aby Česká škola byla otevřenější." jste se zapsal opravdu nezastupitelně do její patnáctileté historie. Ale, jak by pravila teta Kateřina: "S čím kdo zachází, tím také schází" a "Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly."
Ale teď vážně: v čem nebyla Česká škola otevřená?
Pan Komárek , 8:22
Pane Komárku, můžu vás ujistit, že s paní Karvaiovou se dá diskutovat nejen normálně, ale velmi dobře, efektivně a na vysoké úrovni. Málokdo v republice je natolik kompetentní v oblasti speciálního vzdělávání jako ona a málokdo dokáže pojmenovat podstatu problémů s ním souvisejících tak výstižně a přesně jako ona. Osobně se divím, že média zvou naprosto nekompetentní lidi z různých nejmenovaných organizací, když se stejně dočkají jen nic neříkajících, stále dokola omílaných žvástů bez jakékoli vypovídající hodnoty. Divím se sice, ale je nám všem zcela jasné, proč zvou je a ne paní Karvaiovou či další skutečné odborníky.
Co se týká výroku "Ono to postaru ale fungovalo jen pro někoho. Já chci, aby Česká škola byla otevřenější." - mohu říct následující: za celá dlouhá léta, co Českou školu sleduju, jsem nebyla svědkem toho, že by pan Wagner někomu nedal prostor, někoho omezoval nebo příspěvky cenzuroval.Jako běžný čtenář jsem pochopitelně neviděla do zákulisí, ale kdyby se dělo něco podobného jako se na ČŠ odehrává dnes, neměla by tolik čtenářů a diskutérů. Diskuze probíhaly poměrně v pohodě, nebýt občasných provokatérů jako byl Parabellum a podbně. Pan Wagner vše dokázal uklidnit, nevstupoval do diskuzí jako mentor, nenapomínal. Nebylo to potřeba.Drtivá většina diskutérů přešla z jeho období do vašeho. Co se zásadně změnilo, je postoj administrátora, momentálně tedy vás. Systematická, i když neviditelná manipulace, mediální masáž , provokativně pozměněné názvy některých článků - to vše jen proto, abyste vyprovokoval bouřlivější diskuzi, nechal některé z diskutérů tzv. bouchnout a pak následně mohl mazat. Zároveň má pan Kartous materiál pro své články, že? Přízemní čeští pedagogové.....stačí mrknout, jak se chovají na ČŠ, např. když se jim tam podstrčí pan Kment se svými názory a patřičně se diskuze rozdmýchá. A už to jede.....
Pan Kartous nazval blog pana Wagnera OBSKURNÍM, ale ten vám začíná dost konkurovat. Snad si toho lidé v Albatrosu všimnou.
Pan Komárek , 8:22
Pane Komárku, můžu vás ujistit, že s paní Karvaiovou se dá diskutovat nejen normálně, ale velmi dobře, efektivně a na vysoké úrovni. Málokdo v republice je natolik kompetentní v oblasti speciálního vzdělávání jako ona a málokdo dokáže pojmenovat podstatu problémů s ním souvisejících tak výstižně a přesně jako ona. Osobně se divím, že média zvou naprosto nekompetentní lidi z různých nejmenovaných organizací, když se stejně dočkají jen nic neříkajících, stále dokola omílaných žvástů bez jakékoli vypovídající hodnoty. Divím se sice, ale je nám všem zcela jasné, proč zvou je a ne paní Karvaiovou či další skutečné odborníky.
Co se týká výroku "Ono to postaru ale fungovalo jen pro někoho. Já chci, aby Česká škola byla otevřenější." - mohu říct následující: za celá dlouhá léta, co Českou školu sleduju, jsem nebyla svědkem toho, že by pan Wagner někomu nedal prostor, někoho omezoval nebo příspěvky cenzuroval.Jako běžný čtenář jsem pochopitelně neviděla do zákulisí, ale kdyby se dělo něco podobného jako se na ČŠ odehrává dnes, neměla by tolik čtenářů a diskutérů. Diskuze probíhaly poměrně v pohodě, nebýt občasných provokatérů jako byl Parabellum a podbně. Pan Wagner vše dokázal uklidnit, nevstupoval do diskuzí jako mentor, nenapomínal. Nebylo to potřeba.Drtivá většina diskutérů přešla z jeho období do vašeho. Co se zásadně změnilo, je postoj administrátora, momentálně tedy vás. Systematická, i když neviditelná manipulace, mediální masáž , provokativně pozměněné názvy některých článků - to vše jen proto, abyste vyprovokoval bouřlivější diskuzi, nechal některé z diskutérů tzv. bouchnout a pak následně mohl mazat. Zároveň má pan Kartous materiál pro své články, že? Přízemní čeští pedagogové.....stačí mrknout, jak se chovají na ČŠ, např. když se jim tam podstrčí pan Kment se svými názory a patřičně se diskuze rozdmýchá. A už to jede.....
Pan Kartous nazval blog pana Wagnera OBSKURNÍM, ale ten vám začíná dost konkurovat. Snad si toho lidé v Albatrosu všimnou.
Ivana
Na České škole se toho hodně změnilo. Tady se řeší buď politika nebo Romové. Pan Komárek by měl intervenovat hlavně proti xenofobii na Romea. Slušná diskuse se přesunula třeba na ped.info. Za chvíli to tady Albatros může zabalit.
Pane Komárku, času jste dostal dost, ten článek tady nemá co dělat. Tečka.
Kdo chce vědět, ví, že protesty proti prezidentu Trumpovi organizuje a financuje Soros s cílem nastolit chaos a následně přitáhnout šrouby občanským svobodám v USA. Důkazy není problém dohledat.
Kdo chce vědět, ví, že nedávné "rasové protesty" ve Fergusonu organizoval a financoval Soros s tímtéž cílem.
Kdo chce vědět, ví, že Sorosův zaměstnanec Drahokoupil sem v nehorázném článku o potřebě sčítat české Romy pověsil odkaz na předvolební vystoupení kandidátky Clintonové nedaleko Fergusonu, z něhož vyplývá, že inkluzivní vláčení České republiky u ESLP pochází od Sorose.
Kdo chce vědět, ví, že jste Sorosův člověk, pověřený pacifikací tohoto serveru.
Pokud to smažete, můžete tak učinit jedině s celým článkem. ČŠ není Vaše ani Sorosova nástěnka.
Ale no tak, pane Novotný, ani Soros není tak mocný, aby ovládal celý aktivistický svět ;-)
No, jak jsem napsal, pane krtku, kdo chce vědět, ví, kdo ne, nastrčí smajlíka. Asi jsem naletěl The Washington Times. Tak mi to odpusťte.
Okomentovat