Každý pátý tuzemský učitel zažil kyberšikanu. Že není takzvaná kyberšikana učitelů ojedinělým jevem, dokazuje mimo jiné Národní výzkum kyberšikany učitelů, za nímž stojí Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. Do výzkumu se anonymně zapojilo přes 5100 učitelů základních a středních škol. Cílem bylo zjistit, jak je kyberšikana četná, kdo ji páchá a co lze proti tomu dělat. Některou z forem šikany – buď v kyberprostoru (například na sociálních sítích) nebo třeba opakovaným večerním prozváněním mobilem – zažilo podle zmíněného výzkumu 22 procent tuzemských učitelů. Výsledky průzkumu připomínají Lidové noviny.
„Někdo umístil na web erotických služeb mou fotografii staženou ze školního webu a nabízel erotické služby,“ cituje výzkumná zpráva třiapadesátiletou kantorku. V téměř čtyřiceti procentech případů byli pachateli žáci. Zanedbatelný ovšem není ani podíl případů, kdy se agresorem stávají rodiče žáka; podle výsledků výzkumu je to osm procent.
S rodiči bývá potíž často, a nejen v českých školách. Podle britského výzkumu organizace NASUWT (unie sdružující učitele z Anglie, Severního Irska, Skotska a Walesu), do něhož se zapojilo více než 7500 učitelů, se obětí kyberšikany stalo 21 procent britských učitelů. Podle tohoto výzkumu bylo 64 procent učitelů obtěžováno žáky, 27 procent rodiči žáků a devět procent smíšenou skupinou agresorů (žáci spolu s rodiči).
Ve srovnání s britskými rodiči se ti čeští zdají krotší – na kyberšikaně se podílejí „jen“ ve zmíněných osmi procentech případů. Rodiče ovšem často sehrají svou roli až ve chvíli, kdy mají být jejich děti za útoky na učitele potrestány.
„Třem žákyním z devátého ročníku se nelíbil můj postup při řešení problému v jejich třídě. Proto veřejně na Facebooku prezentovaly to, jak se mnou jejich vysoce postavení rodiče zatočí, šlo totiž o dívky z takzvaně lepších rodin. Dostaly za své hrubé a sprosté urážky trojku z chování, nicméně mě krajský úřad po stížnosti jejich rodičů donutil vzít trojku zpět, protože na mne útočily ve svém volném čase, a ne v průběhu vyučování,“ uvedla v rámci výzkumu padesátiletá učitelka a ředitelka s patnáctiletou praxí.
Celý text naleznete v dnešním vydání Lidových novin
Lidové noviny. Šikanovat učitele se nosí. Do šikany učitelů se stále více zapojují i rodiče
úterý 25. října 2016
·
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
53 komentářů:
Samozřejmě, je proto několik důvodů:
1. Učitelé jsou debilové a socky
2. Jsou zastaralí
3. Nutí děti biflovat nesmysly
4. Mají posttotalitní myšlení
5. Nemají charisma
6. Ničemu nerozumí - jsou to učitelé
Další kolegové mohou pokračovat...
Na vinně je často zřizovatel. Ten vrací potrestané žáky s tlačenkou. Ale princip padajícího h.... platí vždy a všude. Viz kauza Třebešín.
Většina z učitelů nějaký případ protekčního žáka zažila.
Takže vinen je ředitel a ten to pustí na učitele. Ne každý ředitel ustojí vyhrožování rodičů ČŠI. Klasifikační konferece je pro smích.
Školství vůbec nepočítá s žáky(ani rodiči) s kriminálními problémy. Vůbec na ně není připraveno.
Do šikany učitelů se dnes zapojuje kdekdo.
Tak nějak to do našeho kulturního prostoru patří.
Počkáme, až dítka dorostou, a jestli se dožijeme, až budou pracovet někde poblíž, uvidíme.
25. října 2016 9:53
7. Skoro všichni jsou staří a pomalí (co s takovým 40 letým učitelem).
8. Chodí škaredě oblečení, jsou nemoderní. Někteří vypadají jako socky.
9. Nemají IPAD.
10.Jezdí do práce mastnou tyčí.
11. Jsou věčně naštvaní, vztahovační, nejednotní a hašteřiví. Když jde o něco důležitého, poštěkají se radši mezi sebou, než aby táhli za jeden provaz. Včetně bývalého šéfredaktora České školy, myslím.
12. pořád si dělají prázdniny (to jsem slyšela dnes v MHD!)
Kolegové, nějak vám uniklo:
0. Kdo umí - umí. Kdo neumí - učí.
:-)
než aby táhli za jeden provaz
Škoda, pane Týři, že jste se včera nezastavil v suterénu domu č.p. 19 v Řehořově ulici.
Mohl jste za ten provaz alespoň popotáhnout.
Jankovi Wagnerovi i všem zúčastněným děkuji za téměř pět ale hodně smysluplných hodin.
Pět hodin za provaz tahali, řešení hledali, pirátů se neštítili a za pohostinnost jim poděkovali, oči si otevřeli a na pana Týře si téměř nevzpomněli. Škoda, že nepřišel.
Děkuji všem, které jsem mohl osobně poznat. Ta cesta stála za to!
mainstrýmová závist,učitel provokuje,vysmívá se nám,všem nám dělňasům-má pořád volno a nikdo ho nehoní,nemusí se klanět šikmookým nanagerům u pásu,ná m osvč co balancujem na hraně zákona a kdyby tu někdo začal dodržovat zákony jsme příští tejden v lochu,ženy na mateřské,pro ně pohled na upravenou úču sedící vpoho v kabinetě u kávy vyvolává depresi,nenávidí náa důchodci-nejenže jsme taky skoro porád doma ale máme dvojnásobnej plat než oni důchod,a ti co nám nezávidí ti ními opobvrhují jako doktoři,soudci,politici,pro ně jsme líní,hloupí,neschopní,protože jinak bychom byli jejich kolegy,jediný, kdo nás kutečně má rád, díky stockholmskému syndromu, jsou ti naši žáci....
Ano, u pirátů dobře bylo, byť jsem tak dlouho nepobyl. A navržená platforma už žije.
A navržená platforma už žije.
Jak už jsem avizoval, nemohl jsem se "našeho" setkání zúčastnit.
Přesto, bylo by možné, aby některý z účastníků alespoň několika řádky přiblížil jeho atmosféru a případné výstupy? Ať už zde, nebo na pedagogicke.info.
Děkuji
PIrátskou PLatformu Učitelů, říkáte, pane Soukale? Proč ji nezveřejníte? Mám sice tu diskusní pauzu, ale, jak koukám na ČŠ je dost mrtvo, takže očividně o moc nepřicházím. Ta PIPLU by mne ale přeci jen asi zajímala, když si ji účastníci setkání tak chválí. J.Týř
Nechal bych to na panu Wagnerovi jako organizátorovi.
AHA. Tak to si asi ještě počkáme. Pan Wagner, myslím, rád pátrá a zveřejňuje profesní životopisy odpůrců a klasifikuje je tím. Myslím, že by teď mohl a měl začít svým profesním životopisem dovedeným až k tomu, kdo ty jeho pirátské aktivity teď platí. J.Týř
A kdo platí Vás pane Týři? Až Vám někdo napíše zase něco škaredého, zase budete divit jako pětileté děcko.
Jinak kdybyste byl na té "schůzce", věděl byste, že se pan Wagner domluvil s panem Komárkem, že ve spolupráci s Pytlikem vyrobí materiál, který Vás usvědčí z trolování. Peníze jim slíbil pan Babiš a paní Marksová (prý když nějakého důchodce trefí šlak, ušetří státní rozpočet a jim se investice vrátí). České škole pak zaplatí speciálního hlídače diskusí.
ve spolupráci s Pytlikem vyrobí materiál, který Vás usvědčí z trolování
Zrovínka na tom pracuji, ale ten hradní hevymetál mi poněkud zahlušil kapacitu mozkovny. Sleduji to ale bedlivě, jako mluvčí bonmoty svého chlebodárce.
'Když před nějakou dobou zmíněný troll objevil diskusní fórum na čš, vstoupil sem s velkým nadšením. To nelze myslím zpochybnit, a ani to myslím nikdo nepopírá. Očekával myslím, že se jeho rozverné příspěvky s přesně cílenými dotazy směrované školní věrchušce podpořené početným odkazováním, mnohdy i zcela unikátně zacykleným nesmazatelně zapíší do zlatého fondu zdejších diskusí.
Když se ale jeho ryzí snaha nesetkala s jím očekávanou odezvou, a když byl dokonce několikrát i na zdejší poměry poměrně ostře vybídnut, aby se pokusil ovládat svoje prezentační potřeby a radši se uklidnil, poněkud zahořkl. Díra do světa brilantních komentátorů a skvělých analytiků se nekoná.
Nezbývá mu tedy, než přejít do tábora místními vlčáky osočovaných inovátorů, a se všemi, kdo nedokáží, nebo ani nechtějí docenit jeho přínos české vzdělanosti, si to zčerstva srovnat. Zasolit jim to, jak se patří.'
To byl perex. S ostatní členy Plošiny43 teď průběžně sbíráme další kompromitující materiál. Namátkou třeba o tom, že se prozatím ani síajej nepodařilo prokázat, že řečený troll pojídá pražené chrousty s dušeným polníčkem. Počítám, že do takových čtrnácti dnů celý dvaceti stránkový text půjde do tisku.
Děkuji! Hezký den!!!
Myslím, že po víkendu p. Wagner publikuje kratší informační text.
Na setkání jsem přišel pozdě a odešel jsem před koncem, ale šlo především o skutečně přátelské setkání těch, kteří mají na některé problémy školství podobné názory.
29. října 2016 1:01 atd: Anonymně Pytlikovská Pirátsko Sluníčkářská Komunita toho ze sebe, koukám mnoho kloudného nevysouká.
Trio Komárek, Týř a Tajný učitel jedná zřejmě ve shodě. Jen tak dál!
Že by siderické informační kyvadélko, pane Wagnere? Duo Wagner-Cibulka? Jen tak dál!
Kdo je tu vlastně troll? Kdo Vás za tohle platí, pane Wagnere?
Děkuji pane Týři. hezký den!
Uhýbáte odpovědi tím, že se uchylujete k demagogii a osobnímu napadání, pane Wagnere?
Kdo je tu vlastně troll, vážený pane Wagnere?
Děkuji, pane Týři. Hezký den!
Nemáte zač, pane Wagnere. Pirátsko trollovskou demagogií uhýbáte od přímých odpovědí. Rád vám pomáhám z toho vyjít. Bezvýsledně. Bohužel.
Pane Týři, zjevně jsme se v diskusi posunuli od tématu, spíš mi to začíná připadat jako šikanování diskuse, než učitelů, byť učitelů zčásti jistě také. Prosím, zkusme diskusi držet ve věcné a neurážlivé rovině! Toto je další příklad absurdního vychýlení diskuse a nemá smysl... Ne, netvrdím, pane Týři, že jste tu jediný, kdo diskuse občas tak či onak zavádí, nicméně Váš podíl je jasný a zřetelný. Hezký den!
Děkuji oběma JasnoZřivostem. Hezký Pirátsko Sluníčkářský den všem čtenářům České školy!
Pane Komárku, svými zásahy do diskuse tu diskusi šikanujete, myslím, spíše vy.
Pane Týři, pokusím se vám odpovědět stručně a jasně, i když zřejmě ani delší odpověď nebude mít žádný efekt:
1. Chováte se jako troll, když tapetujete většinu diskusí pod články svými s předmětem článku nesouvisejícími příspěvky a většinou nesmyslnými odkazy či výzvami. Ano, když jsem vás označil za trolla, myslel jsem to opravdu vážně a nehodlám se za to omlouvat.
2. Urážíte beztrestně místní komunitu i mne, který se vás nikdy nesnažil omezovat (až na tuším dva smazané posty a soukromý domlouvající e-mail). Skutečně toho nyní lituji.
3. Vaše používání nálepek "pirátský" či "sluníčkářský" v souvislosti s Českou školou či s na ní diskutujícími čtenáři je přinejmenším směšné. Chápu, že ztrátu tří mandátů liberecká ČSSD nese těžko. Ale tady vaše politikaření a zhrzenost opravdu nemají místo.
4. Otázku, kdo platí Pedagogické.info, jsem již jednou odpovídal Bohumilu Kartouzovi: nikdo. Je to má dobrovolnická aktivita pro mou sociální bublinu, tuto aktivitu zároveň považuji za denní rutinní mediální tréning. Bohumil Kartouz mi nevěřil, stejně jako nevěří lidé podobným dobrovolnickým aktivitám například v oblasti open source či online služeb, kde jsem se dlouhá léta angažoval třeba jako dobrovolný a neplacený překladatel hlášek či nápovědy v aplikacích. Manipulátoři jeho ražení holt podle sebe soudí tebe...
5. Ve středu ustavená neformální Platforma Pedagogicke.info je především skupinou lidí s blízkým pohledem na jistý okruh problémů (inkluze, kariérní řád aj., děkuji za definici Josefu Soukalovi), obecně se snahou o realistický a neideologický pohled na školství. Tato skupina je volná, bez mluvčích; podle iniciativy členů bude diskutovat a publikovat komentáře k aktuálním školským otázkám.
6. Setkání se konalo v Pirátském centru především pro jeho dobrou dostupnost veřejnou dopravou (přijeli zástupci i z Písku, Třeboně, Brna a dalších měst) a pro minimalizaci nákladů na setkání. Většina přítomných pila vodu a spotřeba všech v průběhu více než osmi hodin byla v řádu desetikorun ;-)
Pokud budete mít doplňující otázky, směřujte je na můj e-mail.
Děkuji, hezký den!
Tu deklarovanou apolitičnost vaší platformy jste, myslím, právě znovu vyvrátil, vážený pane Wagnere. I já jsem na dobrovolném základě odvedl dost práce. Mrzí mne nedostatek soudnosti a slušnosti na vaší straně a na straně vašich souputníků. Další diskusi na tohle téma považuji za zbytečnou ztrátu času i energie. Můžeme se jí vyhnout, nebudete-li v osočování mé osoby pokračovat. Týká se to i vašich soupoutníků, kteří se po mém přerušení diskuse chovali viz výše. S vědomím toho, že jste vedle toho, co jsem namítal, kus dobré práce udělal, vám přeji, aby vám ta vaše sociální bublina díky dalším vašim přehmatům příliš nesplaskla. J.Týř
- 26. října 2016 14:50
11. Jsou věčně naštvaní, vztahovační, nejednotní a hašteřiví. Když jde o něco důležitého, poštěkají se radši mezi sebou, než aby táhli za jeden provaz. Včetně bývalého šéfredaktora České školy, myslím.
- 28. října 2016 20:53
PIrátskou PLatformu Učitelů, říkáte, pane Soukale? Proč ji nezveřejníte? Mám sice tu diskusní pauzu, ale, jak koukám na ČŠ je dost mrtvo, takže očividně o moc nepřicházím. Ta PIPLU by mne ale přeci jen asi zajímala, když si ji účastníci setkání tak chválí.
- 28. října 2016 23:42
AHA. Tak to si asi ještě počkáme. Pan Wagner, myslím, rád pátrá a zveřejňuje profesní životopisy odpůrců a klasifikuje je tím. Myslím, že by teď mohl a měl začít svým profesním životopisem dovedeným až k tomu, kdo ty jeho pirátské aktivity teď platí.
- 29. října 2016 9:28
Anonymně Pytlikovská Pirátsko Sluníčkářská Komunita toho ze sebe, koukám mnoho kloudného nevysouká.
- 29. října 2016 10:17
Že by siderické informační kyvadélko, pane Wagnere? Duo Wagner-Cibulka? Jen tak dál!
Kdo je tu vlastně troll? Kdo Vás za tohle platí, pane Wagnere?
- 29. října 2016 10:47
Uhýbáte odpovědi tím, že se uchylujete k demagogii a osobnímu napadání, pane Wagnere?
Kdo je tu vlastně troll, vážený pane Wagnere?
- 29. října 2016 11:45
Nemáte zač, pane Wagnere. Pirátsko trollovskou demagogií uhýbáte od přímých odpovědí. Rád vám pomáhám z toho vyjít. Bezvýsledně. Bohužel.
- 29. října 2016 15:16
Děkuji oběma JasnoZřivostem. Hezký Pirátsko Sluníčkářský den všem čtenářům České školy!
- 29. října 2016 15:28
Pane Komárku, svými zásahy do diskuse tu diskusi šikanujete, myslím, spíše vy.
- 29. října 2016 18:11
Tu deklarovanou apolitičnost vaší platformy jste, myslím, právě znovu vyvrátil, vážený pane Wagnere. I já jsem na dobrovolném základě odvedl dost práce. Mrzí mne nedostatek soudnosti a slušnosti na vaší straně a na straně vašich souputníků. Další diskusi na tohle téma považuji za zbytečnou ztrátu času i energie. Můžeme se jí vyhnout, nebudete-li v osočování mé osoby pokračovat. Týká se to i vašich soupoutníků, kteří se po mém přerušení diskuse chovali viz výše. S vědomím toho, že jste vedle toho, co jsem namítal, kus dobré práce udělal, vám přeji, aby vám ta vaše sociální bublina díky dalším vašim přehmatům příliš nesplaskla.
Pane Týři, kolega Pytlík jen svědomitě plní spikleneckým centrem mu svěřenou úlohu lovce trollů.
Děkujeme vám, hezký den!
Vazeni priznivci neformalniho setkani. Omlouvam se za svou neucast. Tedy ja tam byla a s panem Wagnerem dala rec. Jenze jsem mela napilno a spechala na dalsi akci u nas v provinciich. Holt jsem nezvladla vse skloubit. Je mi to lito a doufam, ze to nebylo setkani posledni( kdyz uz konecne vin, kudy se tam jde!).
Pane Tyjri- jako duchodce jste si cas udelat mohl. Je trochu zbabele tady ted strilet ze zalohy.
Tu platformh ani setkání, i přes uvedené výhrady, nezavrhuji a považuji ji z demokratického hlediska za vcelku užitečnou. I proto, že nėkteré pirátské myšlenky jsou mým názorům bližší než sluníčkářské. Přání úspěchu setkání a nesplasknutí "páně Wagnerovy sociální bubliny" jsem tedy nemyslel ironicky. I přesto, co si ke mně v poslední době pan Wagner jako šéfrefaktor a bývalý šéredaktor České školy dovolil a dosud dovoluje.
Poznámku o nedůvodnosti mé neúčasti na tom setkání jste si, paní Karvaiová, podobně jako ostatní výše diskutující, mohla odpustit. O vaší shopnosti nebo snaze odlišit zbabělost od lidsky pochopitelného jednání mám vážnou pochybnost.
J.Týř
... platformu ... jako šéfredaktor a bývalý šéfredaktor..
O vaší shopnosti nebo snaze odlišit zbabělost od lidsky pochopitelného jednání mám vážnou pochybnost.
Tak to máte, pane Týři, pravdu.
Jakkoli nechápu souvislost s pytlikovým, cituji 'Škoda, pane Týři, že jste se včera nezastavil v suterénu domu č.p. 19 v Řehořově ulici', je pro mne zbabělost docela dobře lidsky pochopitelná.
Na to setkání jsem nešel z myslím docela zřejmých důvodů. Nikoli ze zbabělosti, kterou se mi tu, pane Pytliku, s paní Karvaiovou snažíte demagogicky podsouvat. Kdo není s Vámi je proti vám nebo zbabělec? Propánakrále! Začnete snad za chvíli rozdávat mávátka, organizovat uliční výbory a nařizovat pirátskou výzdobu oken?!
Té své platformě, jejíž možný přínos uznávám, i tomu, co je v "pirátském" programu dobré, takovouto demagogií, myslím, dost hloupě škodíte.
J.Týř
Tedy, ne že by na tom zase až tak záleželo, ale přece jen.
Až na svůj poslední příspěvek, kdy uvádím, že zbabělost je pro mne obecně lidsky pochopitelná, se o ní nikde nezmiňuji. Natož pak v souvislosti s Vámi, pane Týři, a už vůbec ne v souvislosti s Vaším trávením volného času.
Paní Karvaiová pak pojednává o charakteru palby ze zálohy. Pochopil-li jsem to správně.
Jestli tedy někdo někomu něco podsouvá, pak jste Vy, a činíte tak sám sobě. Jestli je to demagogicky neumím posoudit.
Ve středu 26. října 2016 byla ustavena neformální otevřená Informační platforma Pedagogicke.info. Tato platforma je především skupinou lidí s blízkým pohledem na aktuální problematiku školství (témata inkluze, kariérní řád, řízení školství a další) a se snahou o realistický a neideologický pohled na školství. Tato skupina je otevřená, bez mluvčích; podle iniciativy členů bude diskutovat a publikovat komentáře k aktuálním školským otázkám.
Pokud máte zájem o aktivní účast, prosíme, vyplňte následující formulář.
http://www.pedagogicke.info/2016/10/informacni-platforma-pedagogickeinfo.html
Ano Pytlíku, pochopil jste to zcela správně. Pan Týř ne.
Pane Týři, už své trollovství opravdu dokazovat nemusíte!
Děkujeme, hezký den!.
"Tady by bylo tak krásně!" Bohumil Hrabal
Pane Týři, opakuji - nejste sám, kdo tu diskuse zavádí na scestí :-), nicméně to momentálně opravdu přeháníte. Je nesmyslné, aby se diskuse na ČŠ vyvíjely takto absurdně. Zkuste se, prosím vrátit k věcnému způsobu diskutování. Ta diskusní pravidla, která vytvořil pan Wagner prostě nejsou špatná: Držet se tématu, neurážet, neargumentovat ad hominem, být věcný, nevkládat komerční inzeráty (pane Wagnere :-)... Zkusme se toho držet... Děkuji! Hezký večer!
Je to myslím věc názoru, pane Komárku. Váš názor vám neberu a nemám námitku, že jste svůj ho řekl. V tuto chvíli je myslím základní otázkou, která strana ta pravidla víc porušuje. Dovolte mi, prosím, říci můj názor:
Mám dojem, že pan Wagner a jeho souputníci se ve své argumentaci poněkud ZACYKLILI. Viz třeba ten cyklicky se opakující, zřejmě ironicky míněný, páně Wagnerův pozdrav "D!HD!" psaný namísto odpovědi na mé vážně míněné připomínky a otázky obsahující i vážně míněné, myslím, vstřícné prvky. Marně jsem se dosud snažil panu Wagnerovi vysvětlit, že i on v lecčems přehání. Souhlasím s vámi, že zřejmě budu muset zvolit názornější způsob vysvětlování určitých elementárních věcí.
J.Týř
... že jste ho řekl ...
Vidím, pane Komárku, že jste smazal můj příspěvek z 31. října 2016 20:27 a urážlivé komentáře druhé strany jste ponechal. Už jednou jsem vás žádal, abyste to nedělal. Dovoluji si vás o to znovu požádat. J.Týř
Nebylo by možné vystavit nějaký univerzální článek o ničem a nechat tam pana Týře, ať si ty své "pirátské kompoty" píše do alelujá? (nevím jak se píše alelujá a nechce se mi googlovat)
Paní Karvaiová, přečtete si prosím znovu, co jste 30. října 2016 v 9:12 napsala. Pochopte, prosím, ze jsem svobodný člověk a jako takový mám právo si vybrat, s kým se budu pracovně stýkat a s kým ne. To, co tu s panem Wagnerem a jeho souputníky (členy jeho tzv. sociální bubliny) stále ještě předvádíte, myslím, docela potvrzuje, co jsem výše napsal. J.Týř
.......Poznámku o nedůvodnosti mé neúčasti na tom setkání jste si, paní Karvaiová, podobně jako ostatní výše diskutující, mohla odpustit......
Ano, máte pravdu pane Týři, mohla jsem si ji odpustit. Jako jste si vy mohl odpustit mnohokrát zopakovanou frázi o sluníčkářsko pirátském cosi. Chtěla jsem vám ukázat, jaké to je, když do vás někdo reje. Já to udělala jen jednou. Spočítejte si ty vaše fráze, nejspíš vám nebudou stačit prsty jedné ruky.
Ach tak.
Příspěvek z 31. října 2016 23:17, kde jsem vysvětlil, jak to z mého pohledu s tou PS lobby je, pan Komárek smazal. Takže na tohle téma není vlatně o čem diskutovat, že? A vy, paní Karvaiová, můžete dál pokračovat, jak pokračujete...
Okomentovat