Vážení čtenáři,
rozhodli jsme se s kolegy jemně upravit hlavní stránku portálu Česká škola. Změny nejsou velké a doufám, že povedou k větší přehlednosti stránky a většímu čtenářskému pohodlí. Následovat bude ještě úprava horní lišty, která v současnosti mnoho smyslu nedává.
Našim cílem bylo zvýraznit bloky, které jsou důležité a populární a zbavit se těch, které nebyly využívané a na portálu zůstávaly spíš z tradice. Posunuli jsme proto nahoru blok „Nejčtenější“ a „komentáře“, které jsme přejmenovali na „diskuse“. Odstranili jsme naopak některé nevyužívané odkazy. Některé z nich se ovšem vrátí do upravené horní lišty.
Samozřejmě mě zajímá, jak úpravy vnímáte, případně, jaké další byste uvítali. Za náměty budu vděčný.
Děkuji!
Hezký den.
Michal Komárek
Změny ve vzhledu webové stránky
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
18 komentářů:
No jo, inovace...
Nemění-li se charakter obsahu nebo nabídka funkcí, pospřeháže se to, co je k mání.
Pytliky ani tak moc nezajímá přehled nejčtenějších článků. Vítají ale přehled nových příspěvků.
Já bych také uvítala zachování přehledu nových příspěvků,abych nemusela pokaždé prohlížet celou diskusi.
Připojuji se - taky chodím rád, kde je živo, a hledat poslední příspěvky je trochu horší, než bylo před změnou.
Ano, samozřejmě paranoidní člověk by za tím mohl vidět záměr potlačit diskusi pod články, ale bylo to určitě nedopatření, že skoro celý pravý sloupec vypadá stejně a jenom to "nejdůležitější" zmizelo i když kalendář EDUinu zůstal nebo se objevil?
Ještě paranoidnější diskutér by se mohl domnívat, že v krátké odmlce pan Komárek přemýšlel, jak nám zatnout tipec a výsledkem bylo zrušení bloku komentářů :-)
Musím doplnit, že kromě toho nebýt paranoidní, není špatné nebýt slepý :-)
Omlouvam se, nerozumim - prehled posledních prispevku zustal ve stejne podobe, v jake byl, jen se místo "komentare" jmenuje nyní "diskuse" a je posunuty vys... Diky! Hezky den
A když to tak vidím, tak kdybyste vyhodil kilometrový sloupec témata článků a ty komentáře vrátil, celý jeden sloupec layoutu můžete ušetřit. Nevím, kdo z místních nebo cizích kliká na ten chumel pojmů v "Tématech", ale moc lidí to nebude.
Ja bych ten kilometrovy sloupec taky rad vyhodil, ale byl jsem kolegy, kteří tomu rozumeji, poucen, ze to není jen nejaky graficky kapric, ale hraje roli ve fungovani stranky... :-) Diky. Hezky den!
A vysvětlili Vám jakou, že bych byl chytřejší. Mám na bloggeru 2 "weby" a nic takovýho tam nemám.
Podívám se ještě k sobě, k čemu je to nutný. Aby Vás kolegové netahali za nos.
Vysvětlili, zapomněl jsem, netahají... :-) Díky! Hezký den!
"přehledu nových příspěvků"
Taky jsem ho hledal, ale už našel.
Navrhuji, aby tam těch příspěvků bylo alespoň 10, byl uveden autor a úplně na konci čas posledního. Taky bylo možná fajn, kdyby na proklik byla stránka, kde by jich bylo třeba 100, s autorem, časem, názvem textu, ke kterému se diskutuje.
Díky! Zeptám se, co systém umí, obávám se, že nikoli všechno... Hezký den!
Ta témata se v obyčejném bloggeru přidávají jako gadget "štítky", jediné, co to dělá, je přehled přiřazených štítků a počtem článků, kde je daný štítek použitý.
Moc nevěřím, že by někdo kód na bloggeru dodělával ručně a jestli ne, tak je to fičura, která se dá vypnout i zapnout a data toho sloupečku se tahají z databáze webu. Jak zapnutí tohoto ovlivní web, že to musí být zapnuté, nechápu (pravda, nejsem specialista na blogger, ale jestli je to jak píšete, mohl by to někdo popsat? - teď už jenom pro zajímavost)
Nebo je to nějaký jiný blogger? Pane Wagnere, máte přehled?
Připojuji se k návrhům p. Šteffla.
Líbilo by se mi vyhledávání v příspěvcích podle jmen. Někam napsat "Šteffl" a mít x posledních diskusních příspěvků.
Blogger je relativně zastaralý redakční systém, ale postupně v něm přibývaly nejrůznější gadgety (a taky se měnily). Přehled posledních článků není problém, zde mě napadají dvě možnosti: buď využít standardní RSS gadget, který zobrazuje maximálně 5 posledních příspěvků (možná to jde "ručně" modifikovat, je použit u přehledu diskuse i u přehledu z Učitelských listů), další možností je gadget archivu (na ČŠ Články dle data), kde je možné nastavit parametry tak, že se zobrazují články z posledního kalendářního měsíce (jako například na pedagogicke.info). Gadget štítky se dá různě nastavovat, například počet sledovaných štítků se dá snížit a zabere tak méně místa). Některé gadgety či nastavení nemusí fungovat, ČŠ používá starší generaci šabloby blogu. A existují nejrůznější udělávky, ale chce to trochu hledání. Přeci jen WordPress je dnes používanější a umožňuje programátorům se více "vyřádit".
Kromě návrhu pana Šteffla, se kterým také souhlasím, bych uvítal členění diskuse do vláken. (Jak tomu bylo kdysi.)
Byl pak jasnější tok debaty, a popravdě, šlo se také lépe vyhnout těm jejím větvím, kde si aktuálně dva či více diskutujících pouze navzájem vyměňují svá osočování a urážky.
Ale netuším, zda je této funkčnosti blogger schopen.
Členění diskuse do vláken Blogger zvládá, ale bohužel ne s aktuální šablonou. Změna byla v plánu.
Změna byla v plánu.
Odhaduji, že si tak šest až osm let. Co? Vlákna zpřehledňovala nezanedbatelně.
Okénko 'Diskuse' jsem nepřehlédl, protože na ten prostřední sloupec jsem se naposled podíval někdy osmadevadesátém.
Okomentovat