Česká a slovenská regionální akademie připravuje vzdělávací program na téma „Vytváření demokratického a inkluzivního prostředí pro všechny děti“. Cílem programu je posílit kompetence učitelů a ředitelů škol v oblasti výchovy k lidským právům a demokratickému občanství a podpořit spolupráci škol s neziskovým sektorem.
Informace o programu, přihláškách a harmonogramu naleznete zde
ČS akademie občanského vzdělávání: Demokratické a inkluzivní prostředí pro všechny děti
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
7 komentářů:
Paráda. Zkraje na budování demokratického a inkluzivního prostředí ve škole tři lidé stačí. Časem jistě rozvedou světlo poznání po celé budově.
Neznáte někdo adresu webu této akademie? Rád bych jim doporučil, aby si svoje výstupy ve formátu docx nechali zkouknout někým, kdo to umí. Nebudu pitvat strukturu dokumentu avizované přihlášky, odstrkávání textu mezerníkem a odentrováváním, použití stylů, zarovnání textu a takové ty blbiny. Stačí, pokud se podíváte na konec dokumentu, na toho chuděrku zapomenutého entříka, který tam stváří prázdnou stránku zřejmě na poznámky.
Hlaste se hojně, ať nemusejí vracet peníze do fondů.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-je-napad-Stat-zalozi-urad-za-100-milionu-rocne-aby-dezorientovanym-Cechum-vysvetloval-co-jsou-demokracie-a-lidska-prava-450167
Doufám, že to ještě není schváleno.
V našem školním pomyslném žebříčku akreditovaných vzdělávacích akcí pro učitele zatím vede nabízené školení o tom, jak se má správně větrat, ovšem demokratické a inkluzivní prostředí pro všechny děti aspiruje na medailové umístění.
Ostatně soudím, že inkluze dětí s LMP do českých ZŠ nemá opodstatnění, České republice byla vnucena účelovým ohnutím práva, pro rodiče a jejich děti, občany ČR, je nepřijatelná, a musí proto být zrušena. Do doby, než se tak stane, by ten právní paskvil měl být ignorován, neboť
hrozí škody, jejichž zhojení bude požadováno na České republice. Mohlo by se jednat o jeden z důvodů manipulací, které nátlaku na zavedení "inkluze" předcházely.
Soudím, že inkluzivní zmatení by měl co nejdříve vystřídat opačný proces - rozšiřování počtu speciálních škol a tříd, tak, aby všechny děti s postižením mohly dostat odbornou péči, jakou ke svému zdárnému vývoji potřebují.
Například zde diskutovaný případ Jakuba s velmi závažným zrakovým postižením by měl být řešen tak, aby Jakub mohl navštěvovat speciální základní školu pro zrakově postižené, kde by měl k dispozici moderní kompenzační pomůcky a odborně vzdělané učitele, kteří by mu pomohli využít jeho zbytky zraku.
V případě, že by potřebná škola nebyla nablízku, měla by se situace řešit svážením takto postižených dětí do speciálních škol, jako je tomu v některých jiných zemích, například v Dánsku.
Okomentovat