Na MŠMT 15. dubna 2016 opět jednala platforma pro společné vzdělávání. Účastníci byli ze strany ministerstva školství informování o dalším postupu v oblasti společného vzdělávání včetně jeho financování, legislativy a seminářů.
V úvodu jednání seznámili přítomné účastníky platformy náměstek pro řízení sekce vzdělávání Václav Pícl a náměstkyně pro řízení sekce ekonomické Zuzana Matušková s tím, že dva důležité materiály, a to Kariérní řád i Reforma financování Rgš, jsou již odeslány do vlády. Oba náměstci dále shrnuli stav materiálů, které nyní projedná legislativní rada vlády.
"Co se týče společného vzdělávání, ve všech krajích probíhají informační a vzdělávací semináře, přičemž máme ze zpětné vazby informaci, že výrazná většina účastníků je s informacemi spokojena a považuje je za přínosné. Kromě seminářů probíhá závěrečná fáze legislativního ukotvení posledních prováděcích předpisů k novele školského zákona, a je také připraven Infobalíček stručných metodických a výkladových textů o klíčových otázkách pro zřizovatele, ředitele škol a učitele, aby měli co největší metodickou pomoc ze strany ministerstva," sdělil přítomným náměstek ministryně školství Stanislav Štech.
V rámci platformy proběhla mezi účastníky debata, při níž došlo k upřesnění a vyjasnění dotazů ohledně praktických situací při náběhu společného vzdělávání, včetně jejich legislativního výkladu ze strany náměstkyně sekce legislativy a strategie Dany Prudíkové.
Na MŠMT jednala platforma pro společné vzdělávání
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
2 komentářů:
Proč MŠMT nazývá jednání o tzv. Inkluzi jednáním s Společném vzdělávání?
Složení tzv. expertního týmu (platformy) pro Společné vzdělávání odpovídá především tzv. Inkluzi sociálně nebo zdravotně a sociálně postižených dětí. Neodpovídá myslím kvalitnímu Společnému vzdělávání pro VŠECHNY děti, když v něm nejsou dostatečně zastoupeni představitelé organizací zabývajících se z odborného hlediska kvalitní výukou a zájmovými aktivitami všech dětí a péčí o talentované děti.
Proč MŠMT nazývá expertní tým a jednání o tzv. Inkluzi expertním týmem a jednáním s Společném vzdělávání? Co je větší priorita pro české školství? Kvalitní Společné vzdělávání pro VŠECHNY děti nebo politicky ušmudlaná Inkluze znevýhodněných dětí do veřejných škol, které nemají podmínky pro kvalitní společné vzdělávání, které společným vzděláváním ani není i proto, že veřejné školy trpí exkluzí dětí tzv. motivovaných rodičů do víceletých gymnázií, soukromých škol a v budoucnu zřejmě více i tzv. domácím vzděláváním?
Kdy bude mít vzdělávání v Česku k dispozici 6 % z HDP a kdy budou mít učitelé důstojnější platy, aby společné vzdělávání ve veřejných školách mohlo být kvalitním Společným vzděláváním? Odpovídá pořadí priorit MŠMT skutečným potřebám českého školství?
J.Týř
Viz
Expertní tým (platforma) pro Společné vzdělávání anebo expertní tým pro tzv. Inkluzi postižených dětí ?
http://www.ceskaskola.cz/2016/04/na-msmt-se-poprve-sesel-expertni-tym.html
Proč MŠMT neinformuje všechny? Proč má platforma pro společné vzdělávání takové výsady?
Okomentovat