Videozáznam vystoupení psycholožky Pedagogicko psychologické poradny PhDr. Václavy Masákové na 1. diskusním fóru Učitelského profesního sdružení Inkluze 20§16.
Inkluze 20§16 - PhDr. Václava Masáková: Očekávané změny ve světle zejména §16 zákona 82/2015 Sb. spolu s prováděcím předpisem z pohledu poradenského pracovníka a otazníky kolem
pondělí 7. března 2016
·
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
6 komentářů:
Pardon, má-li pedagogicko-psychoilogické poradenství v ostatních krajích podobnou rektálně aplinistickou podobu, jako je tomu v podání paní doktorky M., Bůh všemohoucí nás kantory i děti, žáky a jejich rodiče ochraňuj. Kyrie Eleison a Amen!
Paní doktorka Masáková patří mezi zkušené pracovníky PPP. Ve svém vystoupení pouze popisovala současnou činnost poraden a zmínila některé další úkoly, které poradny čekají a budou jim ztěžovat práci.
Bohužel nebylo ze záznamu všemu dobře rozumět.
PPP jsou cennou součástí školského systému a jejich spolupráce s výchovnými poradci na školách má celkem dobrou tradici. Současné inovace se myslím dotkly nejen škol, ale i PPP, které rovněž nemají zcela jasno v tom, co a jak bude. Obávám se, že ani kapacita současných PPP není dostatečná. Pokud by měly PPP zvládat vše, co je potřebné, mělo by na školách být víc speciálních pedagogů a PPP by měly asi mít hustější síť v okresech (jak tomu bylo a dosud někde je např. u Úřadů práce). Pak by myslím i speciální pedagogové mohli mít větší uplatnění ve školách i jako pracovníci působící v rámci takové hustější sítě PPP. J.Týř
Popisovala, popisovala...
Popisovala mimo jiné i to, že je dlouholetá kamarádka paní náměstkyně Záplatalové. S tím bych se teda moc nechlubila.
Ale na druhé straně, vzala si na to své vystoupení slušivý kostýmek.
PPP budou mít opravdu spoustu práce, jak číhat, aby do některé ze speciálních škol nepronikl ani jeden žák, který by neměl náležité postižení.
Největší ptákovina, která obtěžuje děti s mentálním postižením i jejich rodiče, je povinnost každoročně přezkoumávat, zda se žák o jeden nebo dva body IQ za uplynulý rok " neuzdravil".
Zvláštní školy , blahé paměti, vzdělávaly všechny žáky, kteří nezvládali vzdělávací program základní školy a fungovalo to.
Zvláštní školy, blahé paměti, vzdělávaly všechny žáky, kteří nezvládali vzdělávací program základní školy a fungovalo to.
Rád kleknu před kohokoliv, aby osvobodil všechny tzv. hraniční žáky, kteří nezvládají ani minimální výstupy a bez znalostí nemohou v základní škole pracovat ani na dovednostech pro život. Místo toho si užívájí jazyků, fyziky, chemie a nauk. Samozřejmě i v přejmenovaných ZŠ praktických.
Dívím se, že nikdo z diskutujících nereagoval v tomto smyslu na vystoupení Rodičky za inkluzi, která chtěla rozptýlit naše obavy a dezinformace.
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/inkluze-2016-sestrih-z-diskusi.html
Zástupci minizvěrstva nám vysvětlili, že oni nic, to ta zlá EU (Jourová). Proč se paní Jourová nestará o vzdělání Romů ve Francii, Španělsku a jinde v Evropě? Asi je to politicky výbušné.
Okomentovat