Čekají vás tato témata:
- Jak docílit co nejlepší kvality inovativních škol a školek
- Jak to funguje v lesních školkách, ve waldorfu, v montessori a jinde
- Jak by měla vypadat přirozená výchova?
- Jak to vidí zastánci svobodných škol, lesních školek, intuitivní pedagogiky, Štětinovy školy…..
- O Solviku a intuitivní pedagogice
- Moje stáž v Sudbury škole
- O úskalích a trampotách zakládání školy
- O organické architektuře a projektu školy řemesel
- Jak podpořit rodiny na domácím vzdělávání
- Vejdou se alternativní školy do legislativního rámce? Zkušenosti z Montessori školy
InoEduFest Praha plakát s programem a portréty účinkujících
Festival začíná v sobotu 2. 4. od 18.30, končí v neděli 3. 4. do 15.00 hodin na Praze 7 na ZŠ na Strossmayerově náměstí. Pokud byste potřebovali v Praze přespat, napište nám.
Děti jsou na festivalu vítány. Připraven bude i dětský tvůrčí koutek, děti budou mít možnost účastnit se tanečních a tvořivých workshopů, které poběží paralelně s nedělní besedou a s workshopy.
Účastnický poplatek:
- pro registrované organizace: 1200 Kč (až 4 osoby),
- pro registrované návštěvníky: 400 Kč/osobu , 600 Kč/rodinu s dětmi nebo bez dětí
- na místě platí návštěvníci 500 Kč/osoba, rodiny 700 Kč
- studenti a důchodci mají slevu 50 %
Pokud by pro někoho výše poplatku byla překážkou účasti, dejte nám vědět, můžete třeba s něčím na festivalu vypomoci. Pokud byste naopak mohli Inovativní vzdělávání podpořit i vyšší částkou, budeme rádi.
Zkrácená přihláška pro školy / školky / organizace, které už na InoEduFestu byly
Přihláška pro školy, školky a organizace Praha
Přihláška pro jednotlivce a rodiny – zvýhodněná cena při placení předem
Chcete-li se zúčastnit některého z workshopů, registrujte se prosím i na něj, některé workshopy mají omezenou kapacitu:
Workshopy Praha
Můžete se přihlásit na FB událost.
7 komentářů:
Ten plakát obsahuje myslím pro MŠMT nepříjemnou symboliku: Tam, kde chybí soustavná efektivní péče o síť veřejných škol a o pedagogiku, získávají tzv. inovativní alternativní metody popularitu a nepřiměřený význam. Je to moudrost postavená na hlavu. J.Týř
Festival Pověsme moudrost na hřebík - Má záštitu MŠMT? Pokud ano, mohl by se tam myslím prezentovat např. z EU dotovaný projekt Kariérní systém učitelů a jeho (ne)řádné rozpočtové zabezpečení z těch necelých 6 % z HDP pro školství:)))
J.Týř
Viz např.
http://www.ceskaskola.cz/2016/02/msmt-zasady-karierniho-radu.html
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/aktuality-cst-linkovani-skolnich-sesitu.html
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/zdenek-sotolar-vitej-v-nejistote-mlady.html
Doufám, že se pan kolega Pytlik se svým pojetím školy domácího vzdělávání waldorfského typu s prvky Montessori podle Daltonského plánu tohoto festivalu zúčastní!
Jako urputný herbartovec bych tam mohl být použit právě a jen jako na pranýř přikovaná ukázka nositele pro vzdělávání budoucnosti nepřípustné a zavrženíhodné důslednosti.
Skutečné inkluzivní vzdělávání není pobyt v adaptovaném (de facto deformovaném) cílovém prostředí, ale individuální pomoc k dosažení toho, že dítě bude schopné do odpovídajícího vstřícného prostředí docházet a mít z toho prospěch. Tak funguje systém českého školství a na něj navázaný systém školství speciálního. Případné závady systému je třeba odhalovat a napravovat přijetím odpovídajících opatření. Závada systému nemůže být důvodem k jeho odstranění. Přesto jsme svědky, že právě ministerstvo jako garant ojedinělé poruchy zlovolně interpretuje jako důvod k celkové změně systému.
O děti a jejich vzdělávání přitom prokazatelně nejde nikomu z vás (vláda, ministryně, Vy osobně, samozvaní poradci, nezisková lobby). Děti jsou pro vás jen rukojmí, a dokonce ty nejpotřebnější z nich se vám nejvíce hodí k dosažení ubohého cíle, jímž je „čerpání“ eurodotací, a to dokonce z větší části ve prospěch příjemců na resort školství jen formálně přisátých. Místo argumentace vyvoláváte hesla, citujete jeden druhého a hlásáte nesmysly jako např. „Česká republika se zavázala Evropské komisi“ atd. Ve skutečnosti prosazujete zlovolný právní paskvil na politickou objednávku cizí moci, jehož cílem je nivelizace a v důsledku destrukce bezplatného základního národního školství České republiky. Vzdělání napříště má být službou, nikoliv veřejným statkem. A služby se poskytují úplatně. Tato destruktivní přeměna již dávno probíhá. Vážený pane, jste t. č. státním úředníkem, proto Vás volám k odpovědnosti a pořádku. Přestaňte mást odbornou a laickou veřejnost „ohromováním“ citacemi všeho možného odevšad. Jako odborník jste povinen vědět, co je české speciální školství se stoletou tradicí, hájit ho a ubránit, nebo při jeho obraně „padnout“. Politické lavírování, které opakovaně osvědčujete, by mělo být pod Vaši úroveň.
Viz Miloslav Novotný řekl(a)... 25. března 2016 19:48
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/stanislav-stech-ideal-inkluze-skutecne.html#comment-4161191702274573288
Zatímco MŠMT hází učitelům a zřizovatelům veřejných škol další a další klacky pod nohy, tentokrát v podobě tzv. inkluze a nevyhovujícího Kariérního řádu učitelů, konkurenti sítě veřejných škol v Česku pořádají karnevaly symbolizované na hlavu postaveným symbolem moudrosti.
Není tohle taky šikana učitelů, vážená paní ministryně?
J.Týř
Viz též
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/marek-lisy-zvedneme-platy-ucitelum.html
http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-podivne-projekty-malo.html
Oprava:
...Zatímco MŠMT hází učitelům a zřizovatelům veřejných škol další a další klacky pod nohy, tentokrát v podobě tzv. inkluze a nevyhovujícího Kariérního řádu učitelů, konkurenti sítě veřejných škol v Česku pořádají FESTIVALY symbolizované na hlavu postaveným symbolem moudrosti.
Není tohle taky šikana učitelů, vážená paní ministryně?...
Okomentovat