Brífink KDU-ČSL, TOP 09, hnutí Úsvit, ODS a ANO 2011 k podpoře individuálního vzdělávání.
Záznam na webu České televize
Brífink KDU-ČSL, TOP 09, hnutí Úsvit, ODS a ANO 2011 k podpoře individuálního vzdělávání.
Česká škola jako nezávislý školský zpravodajský portál publikuje články především k ožehavým školským tématům, jako je aktuálně inkluze, reforma financování regionálního školství, kariérní řád pedagogů, nebo jednotné přijímací řízení. Česká škola umožňuje necenzurovanou diskusi čtenářů.
Copyright © 2000-2015· Albatros Media a.s.
Theme by Brian Gardner · Bloggerized by Zona Cerebral and GirlyBlogger · Modified by J4W
11 komentářů:
Jak je vidět, poslanci a poslankyně naší böhmische Sněmovny mají zájem spíše o marginální ptákoviny, než o školství jako systém smysluplného vzdělávání. Maturity, povinné přijímací zkoušky na střední školy, či inkluzivní šílenství je nechává naprosto chladnými.
Taková malá česká sámoška: sám si vařím, sám si peru a sám si učím svoje ratolesti.
Když už konečně bude přijato, že vzdělání a způsob vzdělávání je věcí jednoho každého člověka. Nechť každý činí, jak mu milo jest.
Střední škola snad povinná není, ne? Už někdo udělal průzkum, kolik středoškoláků chodí do té svojí školy rádo? A proč by nemělo být možné zaskládat si maturitu, aniž by člověk tratil čtyři roky vysedáváním po učebnách zabývaje se věcmi, o kterých už teď ví, že je nikdy, ale doopravdy nikdy v životě potřebovat nebude? Třeba to logické myšlení! K čemu? Ve sněmovně... nebo v zastupitelstvu... Stačí k šéfovi zdárné přilnutí přec.
Fóóókůůůs!!!!!
Žákyně gymnázia si v jedné větě postěžuje, že musí vstřebat hodně informací, a v zápětí, že úroveň maturity klesá. Trošku mi vrtá v hlavě, kde se to ta dívka dozvěděla.
Prý se nadrtí, a pak to zapomene. A prý to nebude až tak horké, podle paní Dvořákové, když to umí kriticky zhodnotit. Nebo tak nějak.
Dobrá škola je ta, která dokáže ze studenta dostat maximum, dodala Vladimíra Dvořáková.
Ředitel se má věnovat pedagogické práci především, pravil pan Daniel Münich.
Poslouchám nikdy neučícího OH a trpím...
Jen doplním, že ve škole, kde by do mne hustili a hustili obsah encyklopedií bych moc dlouho nevydržel. Buď jsem měl tedy štěstí na školy, a nebo jsem to tak nevnímal.
Možná, že dnes se považuje za biflování třeba vstřebání informace, že základní jednotkou množství informace je bit jako svědectví o pravdivosti výroku.
"Matika je pro toho, koho to baví" řekla žákyně. To lze říci nakonec o čemkoli. O fotbalu pak zejména.
Chlapci napsali učebnici matematiky pro první ročník gymnázia. Rád bych si v ní někdy zalistoval, protože mne tedy zmátla tloušťka té knihy. A to ještě ve větším formátu. Chtěl bych mýlit, ale polopatie až na gymnáziu?
Být za sebe, pro druhé, řekl Ondřej Hausenblas. A taky, že ješitný člověk je škodlivý.
Pojem vzdělání vychází ze zemědělství, vzdělat roli, tedy proti přírodě, uvedl profesor Komárek, biolog a filosof.
Tak ještě požadavky na skvělého učitele. Selekce moderní doby vpravdě darwinovská zplodila učitele schopné předstírat nadšení pro právě probíhající reformu.
Zlaté ámose to nesmírně baví. Mě to baví smírně. Jinak bych to přece nedělal!!!
Základní jednotkou informace by mohl být jeden bifl.
Generace Z
Komárek: 'Otázkou je, zdali tato generace bude schopna zplodit další generaci.'
To mne pobavilo. Řekl bych že ano, zplodí. Ale méně četnou, místy ojedinělou.
Dvořáková: 'Pavrpointová generace' Přesně. Žáci jsou zkraje popuzeni, že jim ty prezentace nechci přenechat. Jednou jsem to udělal. Přestali mne poslouchat, a na ty pavrpointi, u mne impresy se vybodli. Ztracený čas.
BIFL! To zní skvěle jako jednotka množství informace vstřebané.
Jednotkou množství informace reprodukované by mohl být 'telebifl'.
BIFL je nápad hodný Norberta Wienera. Díky moc za zlepšení nálady :)))))
Okomentovat