Přečtěte si: Ministerstvo školství obhajuje inkluzi: Nevidět, neslyšet, nemluvit!

pondělí 29. února 2016 ·

Nevidět, neslyšet a nemluvit! Tak se ministerstvo školství v čele s Kateřinou Valachovou dlouhodobě vypořádává s kritikou odborné veřejnosti.


Z článku Olgy Nedbálkové v Blesk.cz vybíráme:

„Za individuální integraci může být považována diagnostika specifických poruch učení (SPU) – dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie apod. Žák se SPU není žák s diagnózou mentální retardace,“ říká Marcela Bernardová z Asociace speciálních pedagogů.

„Pokud u nás již ve školním roce 2014/2015 docházelo k tak masivní »inkluzi«, jak je ve zprávě uvedeno, pak je stávající systém školství velmi dobrý. Proč je tedy nutné pomocí příkazů násilně vynucovat »něco«, co tak bezvadně funguje?“ ptá se Bernardová.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.