MaEd. Anthony Tun vystudoval speciální pedagogiku a Waldorfskou pedagogiku a pracoval ve vzdělávacích institucích ve Velké Británii, Spojených Státech a na Novém Zélandu od roku 1991 do roku 2004. Od roku 2004 pracuje jako učitel anglického jazyka a literatury na základní a střední Waldorfské škole v Semilech.
Jaké jsou tři největší problémy českého regionálního školství?
- Předčasná selekce,
- špatný výběr a příprava budoucích učitelů,
- nepochopení potřeb dětí.
2 komentářů:
předčasná selekce
Do kolika let je předčasná?
nepochopení potřeb dětí
Kým nepochopení a kterých potřeb a kterých dětí?
Obávaná předčasnost selekce je nepochybně zmírněna postupným přidáváním "předškolních" ročníků vzdělávání, takže se riziko předčasné selekce odsouvá. Škoda jen, že k dispozici pro další expanzi této slovutné myšlenky zůstává sotva 5 let a potenciál bude vyčerpán. Leda by se vymyslelo nějaké prenatální vzdělávání, což by ale mohl být nějaký osvěžující evropský projekt, no ni?
Okomentovat