Jaké jsou tři největší problémy českého regionálního školství
- Obrovské podfinancování,
- velmi špatné řízení...
- a emancipace učitelů v nedohlednu.
Česká škola jako nezávislý školský zpravodajský portál publikuje články především k ožehavým školským tématům, jako je aktuálně inkluze, reforma financování regionálního školství, kariérní řád pedagogů, nebo jednotné přijímací řízení. Česká škola umožňuje necenzurovanou diskusi čtenářů.
Copyright © 2000-2015· Albatros Media a.s.
Theme by Brian Gardner · Bloggerized by Zona Cerebral and GirlyBlogger · Modified by J4W
5 komentářů:
Pane Wagnere,
http://neviditelnypes.lidovky.cz/skolstvi-proc-japonske-univerzity-omezuji-a-rusi-humanitni-obory-1dq-/p_spolecnost.aspx?c=A160106_221239_p_spolecnost_wag
Tři největší problémy vidím jinak, ale to je spíš otázka, kde vstoupíme do dlouhého řetězce příčin. Ale to zbylé bych podepsal. Zejména Holzmannův klíček je trefný.
Pořadí tří hlavních problémů regionálního školství uvedené panem Pátkem je myslím v naprostém pořádku. Lepším rozpočtovým financováním by se usnadnilo i řízení škol. Dotace by přitom mohly být využívány k užitečnějším věcem a ne k tak vydatnému pasení stáda pseudo zlepšovatelů školství.
S Holzmanovým klíčkem má myslím hodně velký problém paní Straková, která vidí hlavní problémy regionálního školství jen v regionech a nevidí je ani ve financování škol ani v kvalitě práce MŠMT.
J. Týř
Viz
http://www.ceskaskola.cz/2016/01/novorocni-anketa-ceske-skoly-odpovida_43.html#comment-794008562858771944
Máte, pane Šteffle, pravdu, že ještě před těmi mnou uvedenými problémy jsou Vámi uvedení rodiče-rodiče-rodiče, resp. voliči-voliči-voliči. Já to tak nějak beru implicitně, že v demokratické zemi je to tak v otázkách státní správy a vůbec záležitostí provozovaných státem vždycky :-)
Okomentovat