Učitelské profesní sdružení: Kdo jsme

pondělí 2. listopadu 2015 ·

12 komentářů:

Nicka Pytlik řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 15:24  

Tedy nic ve zlém, pane Sotoláři, a fakt jsem s obavami čekal, kdy nám slíbíte něco jako zrušení poslanecké imunity nebo vymýcení korupce ve státní správě a samosprávě.

Unknown řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 17:40  

a co bude volat ten váš hlas?
pokud "stop euroatlantickým zhovadilostem!"
tak se přidám i já

Unknown řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 17:58  

a neměla by být tím cílem zásadní reforma vzdělávacího systému?
vrátit hlas do diskuze o pidlovinách mně připadá zbytečné,
kouknul jsem na ty webová stránky a hned na titulní stránce velký otevřený dopis paní ministryni ohledně inkluze a přitom by to šlo vyjádřit jednou větou : okopírujte německý inkluzivní systém! funguje dlouho a je vychytaný,k čemu zbytečné debaty

Zdeněk Sotolář řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 18:20  

Nemyslím, že např. inkluze je pidlovina. Zasáhne nás všechny, někoho víc, někoho míň. Navíc to bude sakra drahá pidlovina. Náš hlas už dlouho volá, že připravovaná inkluze přináší rizika pro školy, učitele i žáky.

Ani připravovaný kariérní řád není pidlovina a náš hlas volal, že je selektivní, že podporuje spíše úředníky než učitele, že přinese jen papírování. A dnes můžeme dodat, že se zrušením 3. a 4. stupně proměnil v trapnou grotesku.

To jsou dva konkrétní a aktuální problémy, které zajímají učící učitele. Reforem jsme už pár zažili. Máme volat po další? Najdete, pane laimesi28, tři učitele, třeba tady na České škole, kteří se shodnou v tom, co je zásadní?

Nicka Pytlik řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 20:14  

Najdete tři učitele, třeba tady na České škole, kteří se shodnou v tom, co je zásadní?

To je ovšem slovo do pranice. Tak já se třeba vesměs shoduji s panem poste.restante. Pokud se on shoduje se mnou, pak stačí ještě jeden, jedna. Ale o to snad ani nejde.
Ozývat se je třeba. Tak směle. Třeba je UPS zárodkem tolik chybějící naší profesní komory.

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 21:53  

Taky se vesměs shoduji.

Nicka Pytlik řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 22:01  

Tak mne napadlo, kolik je 'vesměs' na stupnici od jedné do deseti?

Unknown řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 22:10  

začnu od konce: poslední školská reforma byla za prof. nejedlého,pak zde byl pokus na přelomu 70.+80. let ale na to se pak všichni vykašlali,pokud si kantoři neuvědomují že potřebujeme nový ,tím myslím zcela zásadně nový,typ školství ,dokonce celý nový vzdělávací systém,jehož bude školství součástí,pak se budou utápět v debatách typu,rvp,švp a automaty na cukroví ztrátou času,
inkluze je sama o sobě pidlovina,jestliže však na ní eu trvá,tak ji řešme tak,jak je řešena v nejbližší zemi eu tedy v německu a nevymýšlejme si sami vlastní variaty typu princezna koloběža neboli "inkluze-neinkluze" za co nejmíň peněz a z toho mála ještě odkloníme,jestli se tohodle chcete učastnit a dělat politikům užitečné idioty tak to potěš hodiny,aco se týče kariérního řádu tak to je vskutku pidlovina sama o sobě,ve škole, kde jsou dva typy pracovníků,neučitelé a učitelé a ti učitelé jsou ve dvou funkčních rovinách vedení a mužstvo,nic vymýšlet nemůžete,škola není firma,tragedií dnešního školství je i to,že je zde ministerstvo a spousta externích odkláněcích managerů,kteří školu zažili naposled jako žáci a pak jsou zde kantoři,kteří naopak z jedné školy nevytáhli paty na druhou,natož aby působili mimo školství,možná vám občas připadám ujetý,ale bude to nejspíše tím, že jsem kromě 22 let na zš i sš měl uprostřed takovou desetiletou vsuvku u soukromé firmy,takže mám často na mnohé věci trošku jinou optiku

Jirka řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 22:17  

Nepamatuji se, že bych se neshodl = 11.

Unknown řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 22:27  

ještě k tomu kariérnímu řádu,nevím, co si od toho někteří učitelé slibují,snad kromě toho,že oni budou ti vyvolení ve 3. a 4. a x. té třídě a budou brát o tisícovku víc,a přitom budou vykonávat stejnou práci ve stejném pracovním zařazení,jako jejich kolegové,nemluvě o tom,že takhle profesní růst nevypadá a o ten skutečný nikdo nestrojí ani vedení školy (konkurence), ani kantoři sami,až zjistí ,co to skutečně obnáší,u usoukromá firmy a ještě k tomu zahraniční na sobě musíte sakra makat,abyste postoupil do vyššího rangu,taky je to tam o jiných penězích,a ze své vlastní zkušenosti vám řeknu,jaký jsem měl obrovský problém při návratu do školství,odcházel jsem jako normální aprobovaný kantor s jednou vš,vracel jsem s další vš + zahr ,certifikátem na aj zde nostrifikovaným (kromě aj mohu vyučovat neaprobovaně ještě další dva jazyky) + it certifikátem + další drobnosti,dva roky jsem byl nezaměstnatelný...

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 23:08  

Vesměs :-) 8 až 10 z 10, pokud deset je největší shoda...

tyrjir řekl(a)...
2. listopadu 2015 v 23:55  

Učitelské profesní sdružení je útvar z řádu Měkkozobých? To komorní video s hodinami myslím říká něco jiného. J. Týř

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.