Od 29. září 2015 mají ředitelé středních škol, kteří se přihlásili do programu Hodnocení žáků a škol podle výsledků v soutěžích v roce 2015 - Excelence středních škol 2015 možnost zažádat o finanční odměnu pro své pedagogy, kteří se věnují talentovaným žákům.
Uzávěrka pro podání žádostí je 27. října 2015. O dotaci je možné žádat v elektronické databázi přístupné na adrese excelence.nidv.cz. Systém je nastaven tak, že si každá škola vygeneruje a vytiskne již kompletně vyplněnou žádost, v níž jsou uvedeny veškeré požadované údaje o dosažených výsledcích žáků dané školy (jméno, příjmení, rok narození, získané body i kategorie soutěže). Do žádosti jsou zahrnuty vybrané soutěže na úrovni krajských, ústředních a mezinárodních kol. Tuto žádost ředitel školy podepíše a zašle na adresu MŠMT, odbor 51, Karmelitská 7, Praha 1. Obálku je vhodné nadepsat (není podmínkou) "Excelence 2015". Na žádosti zaslané po datu 27. 10. 2015 nebude brán zřetel (rozhodující je razítko pošty).
Program umožňuje evidovat výsledky téměř 12 tis. žáků z cca 1 300 středních škol ve více než 700 výsledkových listinách. Program klade důraz na odměňování pedagogů, kteří se věnují talentovaným žákům v přírodovědných a technických oborech a předmětech. Finanční prostředky programu jsou určeny pouze na mzdy pedagogů, kteří se podíleli na vzdělávání žáka v hodnoceném oboru.
Více informací je k dispozici na: www.msmt.cz/mladez/program-excelence-strednich-skol.
Pedagogové středních škol mohou být odměněni za svou práci při přípravě talentovaných žáků ve školním roce 2014/2015
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
4 komentářů:
A jak se dá zjistit, do jaké míry se na úspěchu žáka v soutěži promítá působení učitele.
A co je pro učitele náročnější. Pracovat s žákem talentovaným, nebo netalentovaným?
Učiteli a školo, hledejte si talenty, vyplatí se to. Pěkně to ladí s inkluzí.
Učil jsem leckoho bystrého, ale osobně bych se styděl říci si o peníze za jeho nadání a práci. A pokud jsem se někomu více věnoval, je tu ředitel s fondem odměn (prosím berme to jako princip, nehleďme na to, že v reálu to bývá všelijaké).
Ty peníze mají směřovat za těmi talentovanými žáky. Za žáky, kteří bez ohledu na mnohdy opovržlivé přezírání svými vrstevníky pracují na svém rozvoji. Peníze ve formě vybavení, kurzů, studijních pobytů a podobně.
Osobně se přednostně věnuji žákům z opačného konce spektra, pokud o to stojí samozřejmě. Necítil bych nějakou svoji mimořádnou zásluhovost za tom, že se mi shodou okolností ve třídě sešli výrazní talenti.
Je to celé nějaké prapodivné. Žeby nám tu přece jen někde prosakovalo ono zavrhované zaměření na výkon? Asi jak kdy, a jak kde.
Okomentovat