Co vůbec od programování ve škole očekávat? Jak může programování ve škole vypadat, co může být výsledkem? Co se žáci při programování naučí? Co je na tom zajímá a baví? Na co se připravit, které nástroje použít, co s nimi dělat? Ti, kdo budou dávat pozor, dovedou večer pod vedením lektorky naprogramovat drobnou, ale vlastní hru.
Webinář je online seminář
Přes prohlížeč se připojíte do virtuální místnosti, kde můžete živě sledovat lektora a jeho prezentaci a komunikovat s ostatními účastníky. Stačí tedy počítač s reproduktory či sluchátky připojený k internetu. K webináři se připojíte přes web akce krátce před jejím začátkem.Program
16:00 Zahájení Codeweeku a webinářové minikonference16:05 Hanka Šandová: Spolupráce mezi předměty a programování ve Scratchi
16:30 Dan Lessner: Proč učit ve škole programování a informatiku
17:00 Vladimíra Pavlicová: Náměty na využití programování v různých předmětech a projektech
17:30 Markéta Jedličková: Využití robotiky ve výuce
18:00 Dan Lessner: Programování jako řešení problémů
18:20 Jarda Mašek: První hodina programování
19:00 Jiří Vaníček: Úlohy rozvíjející informatické myšlení
19:30 Hanka Šandová: Jak na Scratch
19:50 Martina Kupilíková: Naprogramuj si svoji vlastní hru
20:30 závěr
Podrobné anotace jednotlivých bloků a další informace naleznete na webu akce.
Akci připravuje Kabinet informačních studií a knihovnictví FF MU ve spolupráci s Jednotou školských informatiků a dalšími organizacemi.
Všechny akce v rámci CodeWeek
#codeEU
0 komentářů:
Okomentovat