Dne 1. září 2015 odstartovala kampaň k propagaci přínosů a výsledků investic z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, který podpořil přes 11 tisíc vzdělávacích projektů za více než 51 miliard korun.
Jistě jste v uplynulých měsících zaznamenali vyhlášení dvou výzev (56 a 57), které se zaměřily na podporu základních a středních škol v České republice v rámci výuky cizích jazyků, přírodovědných i technických oborů a čtenářské gramotnosti.
Vedle toho Řídicí orgán Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ŘO OP VK) připravil na závěr posledního roku realizace i komplexní mediální kampaň využívající nástroje masové komunikace (TV, rozhlas a internet), čímž uzavře své propagační aktivity směrem k široké veřejnosti. O další rozvoj vzdělanostní společnosti z prostředků Evropské Unie se bude nyní starat Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.
Hlavním a společným motivem kampaně je posílit zájem české veřejnosti o vzdělávání s akcentem na podporu technických a přírodovědných oborů a samozřejmě také upozornit na často přehlíženou skutečnost, že Evropská unie nemalou měrou finančně přispívá právě na zvyšování kvality našeho vzdělávacího systému a na tvorbu účinnějšího systému celoživotního učení. To mj. napomáhá zvyšovat konkurenceschopnost země ve světovém měřítku a zvyšuje uplatnitelnost jednotlivců na trhu práce.
S tím souvisí snaha ŘO OP VK vyzdvihnout kvalitní vzdělání a vzdělávání, které napomáhá jednotlivcům rozvíjet své schopnosti, otvírá dveře, umožní jim vyniknout, a současně připomenout zdánlivě banální fakt, že neméně důležitá je i vlastní píle a vytrvalost.
Takto zaměřená kampaň vychází z dlouhodobých komunikačních cílů ŘO a závazků vůči EU a nepřímo navazuje na kampaň z počátku roku 2014, která se zaměřila zejména na prezentaci vybraných projektů prostřednictvím tištěných médií.
Doprovodným cílem kampaně v její online části je více rozšířit povědomí o Databázi výstupů projektů OP VK, jejímž smyslem a hlavním posláním je volné šíření vzdělávacích materiálů, které byly vytvořeny v projektech podpořených z OP VK, a zajištění jejich většího praktického využití pro účely vzdělávacího systému ČR.Kampaň realizuje ŘO OP VK ve spolupráci s řádně vysoutěženou mediální agenturou, která vzešla z otevřeného výběrového řízení.
Zdroj: OP-VK.cz
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
9 komentářů:
Doufám, že také do povědomí veřejnosti vstoupí to, že tyto programy nejsou pro pražské školy. Rodiče žáků navštěvujících tyto školy by měli vědět, že jsou jejich děti v tomto případě diskriminovány.
Příležitostně si, prosím, dostudujte význam slova "diskriminovat" a principy, na kterých je postaveno fungování fondů EU.
Dostudovávat můžete co chcete, na faktu, že děti v pražských školách z těchto programů nic mít nebudou, to nic nezmění.
A také by si nastudovat pravidla těchto programů měly různé firmy, které neustále na pražské školy posílají jejich výhodné nabídky, jak se jejich prostřednictvím do programů zapojit.
Hloupost firem, posílajících nesmyslné nabídky, je jejich problém.
Na faktu, že děti v pražských školách mají holt tu smůlu, že žijí v bohatém regionu a jejich rodiče mají nadprůměrné příjmy, zatímco příslušné programy jsou primárně určeny na podporu slabým regionům, Váš pohled na věc také nezmění nic.
Ostatně, pražští politici obvykle najdou cesty, jak podobné "nespravedlnosti" kompenzovat. :-)
V Brně na Zelném rynku pije chlap vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá: "Kemo, nechlasté tu vasruvku, chčijó do ní morgoši" (Překlad: Příteli, nepij tu vodu, močí do ní cikáni.) Chlap nechápavě odpoví: "Pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem z Prahy." "Ach tak, pane, pijte tu vodu pomalu, je studená.
Jo, jo, průměry jsou skvělá věc.
V průměru je Praha bohatá. V průměru rodiče žáků vydělávají nadprůměrně, protože bydlí v Paze. Nepochybuji o tom, že některé MČ opravdu kompenzují tuto "nespravedlnost".
A ti ostatní... napsal jste to přesně: "mají holt tu smůlu..."
Průměry jsou průměry.
Nepochybuji o tom, že i v Praze pracují pokladní v supermarketech a naopak i my tady na dědině občas máme nějakého toho "milionářa".
To ale nic nemění na tom, že samotné město Praha hospodaří s rozpočtem větším, nežli některá ministerstva. Pokud investuje do školství podobně mizerně jako zbytek republiky, mají Pražané trochu blíže na svůj magistrát, aby to ovlivnili. A na rozdíl od běžné vesnické radnice, pražský rozpočet má z čeho.
Účelem příslušných programů je nezaviněná znevýhodnění regionů zmenšovat a nikoliv prohlubovat.
Chápu, že se Vám to nelíbí, ale mluvit v této souvislosti o diskriminaci je poněkud přehnané.
Nechápu, proč utrácí naše peníze za reklamu. Vždyť ta reklama nemá absolutně žádný smysl. Jen další vyhozené peníze.
Jako když předlety vyšlo najevo, že pražské dopravní podniky vynaložily několik desítek milionů na reklamu, aby lidi jezdili městskou hromadnou dopravou. A pak že se v Praze nedaří realizovat fungující tunel. Když se chce...
Okomentovat