Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky na období 2015-2020

pondělí 4. května 2015 ·

Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky na období 2015-2020 navazuje na předchozí Dlouhodobý záměr a v souladu se Strategií vzdělávací politiky České republiky do roku 2020 stanovuje hlavní cíle regionálního vzdělávání, a to zejména: zvýšení dostupnosti předškolního vzdělávání a povinný poslední ročník předškolního vzdělávání, zkvalitnění 2. stupně základního vzdělávání, podpora středního odborného školství, přiměřený rozvoj sítě škol a školských zařízení vzhledem k dlouhodobé uplatnitelnosti absolventů ve společnosti a na trhu práce a kariérní systém a standard profese učitele.


Dlouhodobý záměr ČR 2015-2020.pdf (4,56MB PDF)



9 komentářů:

Unknown řekl(a)...
6. května 2015 v 10:12  

Z bodu G :
"Na základě „Aktualizovaného akčního plánu k výkonu rozsudku D. H. a ostatní proti České republice“ MŠMT zavádí opatření, která zabrání možné diskriminaci a umožní přísnější kontrolu a metodické vedení na všech stupních poradenského, rozhodovacího a výkonného procesu. Naplnění opatření v Akčním plánu spočívá zejména v předložení návrhů změn zákon-ných a podzákonných norem, které budou zahrnovat zejména následující opatření:
 supervize nad diagnostikou a poradenskými zařízeními,
 zrušení přílohy RVP ZV-LMP a převedení pod část RVP ZV určené pro žáky se speciál-ními vzdělávacími potřebami."

Nicka Pytlik řekl(a)...
6. května 2015 v 11:24  

Ovšem o bodu G jsem měl poněkud jiné představy...

Zdeněk Sotolář řekl(a)...
6. května 2015 v 11:44  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Zdeněk Sotolář řekl(a)...
6. května 2015 v 11:45  

Ke kariérnímu řádu dokument navrhuje (bod H) "osvětovou činnost". Žádná diskuse s učiteli jako s partnery, ale osvěta jako pro blbce. Arogance MŠMT nabírá na síle!!!

Josef Soukal řekl(a)...
6. května 2015 v 12:47  

http://www.ascestinaru.cz/zdenek-sotolar-o-kariernim-systemu/

Jana Karvaiová řekl(a)...
6. května 2015 v 17:18  

.... zrušení přílohy RVP ZV-LMP a převedení pod část RVP ZV určené pro žáky se speciál-ními vzdělávacími potřebami.".......
Prosím,podporujte a podepisujte petici proti této zhovadilosti.
http://www.aspcr.cz/asociace-specialnich-pedagogu-cr/2015-04-22-petice-21-4-2015.html
nutné vytisknout a posílat v tištěné podobě.
Děkuji všem,kdo podpoří.

Unknown řekl(a)...
6. května 2015 v 18:32  

Kdo bude provádět "supervizi nad diagnostikou a poradenskými zařízeními" ??
Je v této zemi někdo kompetentnější než vysoce kvalifikovaní psychologové a zkušení speciální pedagogové s dlouholetou praxí?
Kdo je bude kontrolovat a hlídat?

Jana Karvaiová řekl(a)...
6. května 2015 v 20:26  

No prece nevladni organizace!?

Nicka Pytlik řekl(a)...
6. května 2015 v 21:27  

Jejich odborní konzultantí a tiskoví mluvčí.
Nebo někdo z té správné nadnárodní organizace. Někdo, kdo rozpozná segregovaného cikána, i kdyby jím nakrásně nebyl. Viz
http://bit.ly/1dNNhM9

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.