Přečtěte si: Typologie technologií Web 2.0 využitelných pro vzdělávání

úterý 24. února 2015 ·

Digitální technologie generace Web 2.0 poskytují pedagogům mnoho možností, jak zlepšit komunikaci, produktivitu výuky a sdílení ve třídě. Australan Matt Bower ve svém článku přináší typologii technologií Web 2.0 využitelných pro vzdělávání a poukazuje na to, že učitelé obvykle nevyužívají poskytované možnosti v plné šíři.

Studie identifikuje 212 technologií, které dělí do 37 typů v následujících 14 skupinách:
  1. textové, 
  2. obrazové, 
  3. audio, 
  4. video, 
  5. nástroje pro multimodální tvorbu, 
  6. storytelling, 
  7. tvorba webových stránek, 
  8. organizace vědomostí a sdílení, 
  9. datová analýza, 
  10. sledování časové linky, 
  11. 3D modelování, 
  12. hodnocení, 
  13. sociální sítě, 
  14. nástroje pro synchronní kolaboraci. 
Článek obsahuje mnoho odkazů na jednotlivé digitální nástroje.

Zdroj: educause.edu



Výběr ze zpráv, novinek a zajímavostí ve vzdělávání provedlo výzkumné oddělení společnosti Scio.

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.