Použití různých virtuálních nástěnek je velmi široké a uplatní se prakticky ve všech předmětech.
Využití LinoIt pro sběr podkladů
Asi nejčastější použití nástěnky v hodině bude sběr materiálu a brainstorming. Nástěnka je ideálním nástrojem pro skupinovou práci i pro sdílení. Žáci mají snadno dostupné výsledky svých spolužáků.Využití LinoIt pro pořízení textu
Správné pořízení textu je pro práci na PC nutností a nástěnku lze využít pro tvorbu textu v netradičním prostředí. Zvlášť u mladších dětí je to zajímavá činnost.Využití LinoIt jako galerie obrázků
V hodinách informatiky často vznikají zajímavé práce a prostřednictvím LinoIt si mohou si žáci přímo v hodině vytvořit galerii. Stačí připravit nástěnku a žáci sami už své práce vloží.Pro vložení obrázku je nejzajímavější typ Frame, u něj lze přímo k obrázku dopsat informace bez pomocného lístečku. Žáci si své práce mohou také hned komentovat a získat tak zpětnou vazbu. Pro rychlý posun po nástěnce při prohlížení nebo i přesun lístečků můžete využít okno s náhledem vpravo dole.
Využití LinoIt pro domácí úkol z matematiky
Protože nástěnka je online a její sdílení je velmi jednoduché, nabízí se využití pro domácí práci žáků. Ať už je to domácí úkol povinný či dobrovolný, nebo prostě sběr doplňujících materiálů k výuce. Pro větší přehlednost, lze každý lísteček či obrázek „přišpendlit“ na nástěnku. Při prohlížení je možné lištu s lístky minimalizovat.Využití LinoIt v zeměpise
Mimo přednastavených pozadí a barev, umožňuje LinoIt také vložení vlastního pozadí. Tak je možné ho využít i v zeměpise či vlastivědě a na pozadí nástěnky vložit mapu. Na ni žáci mohou vkládat své vlastní informace a obrázky či videa a vznikne tak menší multimediální projekt.Převzato z autorčina blogu Co jsem vyzkoušela ve škole a v okolním vesmíru
Ještě se podívejte na informační video:
0 komentářů:
Okomentovat