Následovat budou kurikulární materiály, sady praktických aktivit a průvodce pro učitele. Tým odborníků pracoval na vývoji produktu tři roky a nabízí své zkušenosti a principy pro efektivní vývoj vzdělávacích her založený na výzkumu:
- vytvořte mapu vzdělávacích cílů jako výchozí dokument pro design hry,
- vytvořte množství prototypů, okamžitě je ozkoušejte a zachovejte jen nejlepší,
- soustřeďte se na ověření toho, co funguje - pilotování, zkoušení u cílových skupin a odborníků, nikoliv na marketing produktu,
- zapojte do zkoušení produktu učitele, nechte je improvizovat ve třídě a vyslechněte jejich připomínky,
- držte se vzdělávacích cílů, ale soustřeďte se rovněž na udržení zájmu hráčů,
- počítejte s rozmanitostí a nedokonalostí kolaborativní hry,
- myslete na to, pro jakou věkovou skupinu je hra určena.
Zdroj: Gamesandlearning.org
Výběr ze zpráv, novinek a zajímavostí ve vzdělávání provedlo výzkumné oddělení společnosti Scio.
0 komentářů:
Okomentovat