Nedávno zveřejněná zpráva přináší hlavní zjištění z výzkumu:
- Stále existují základní nedostatky, které brání úspěšnému využívání kombinovaného učení –
- nespolehlivé připojení na internet a nedostatečná šířka pásma v řadě škol,
- pro učitele je obtížné hledat vhodné programy odpovídající kurikulu,
- online programy generují velké množství dat, která však zůstávají nevyužita, protože nejsou dobře zpracována.
- Kroky nezbytné pro rozvoj modelů kombinované výuky ve školách –
- zavedení pozice koordinátora pro kombinované učení, který ulehčí učitelům starosti s logistikou,
- žáci musí být vedení k vlastnímu řízení studia a stanovení cílů práce každý týden,
- pro zvýšení produktivity musí mít žáci možnost rychle přecházet z fáze výuky vedené učitelem do práce online,
- vedení školy i učitelé musí být připraveni na možné problémy s technologiemi, učitelé musí mít náhradní variantu výuky.
Zdroj: SRI International
Výběr ze zpráv, novinek a zajímavostí ve vzdělávání provedlo výzkumné oddělení společnosti Scio.
0 komentářů:
Okomentovat