ČŠI: Jednotné přijímací zkoušky v SŠ s maturitními obory a vybavenost škol prostředky ICT

pondělí 4. srpna 2014 ·

Česká školní inspekce zveřejnila výsledky inspekčního šetření na téma Jednotné přijímací zkoušky ve středních školách s maturitními obory a vybavenost škol prostředky ICT.


Výsledky ke stažení (1MB PDF)

6 komentářů:

Nicka Pytlik řekl(a)...
4. srpna 2014 v 12:47  

Hele, neměla by se ČŠI (Česká školní inspekce) už konečně přejmenovat na ČŠS (Česká školní statistika)?
Nebo zanedlouho budeme i s žáky provádět naše cvičné inspekční šetření, poučívat inspekční funkce tabulkového procesoru a namísto statistiků z nás budou inšpektóři!

Simona CARCY řekl(a)...
4. srpna 2014 v 14:07  

To je jeden pohled. Ale představme si, že ministerstvo (školství) odpovídá za vzdělávání resp. jeho organizaci. Přijde mi divné, že jeho přímo řízená organizace ČŠI posílá dotazníky, kde se ptá řízených škol, jestli by chtěly to a to tak a tak.
To by Babiš z financí mohl posílat dotazník, jaké že bych chtěla platit daně....

Jana Karvaiová řekl(a)...
4. srpna 2014 v 14:57  

Ale to není blbý nápad Simono!

Meky Messer řekl(a)...
4. srpna 2014 v 16:52  

Probůh a proč se v tom šetření ČŠI dotazovala ředitelů ZŠ? K čemu je informace, kolik mají základky počítačů a jestli chtějí centrální přijímačky.
To se jako zeptali základek, aby získali trochu více souhlasný, byť nerelevantní, názor s tímto neuvěřitelným nápadem?
Ještě nikde jsem nečetl ani neslyšel, jaký účel ty centrální přijímačky mají, když pravomoc rozhodnout o (ne)přijetí žáka má ředitel...
A kdo vytvoří cca 5 verzí srovnatelně těžkých testů, když se ty děti se k těm počítačům opravdu ale opravdu nevejdou?

obyčejná učitelka řekl(a)...
4. srpna 2014 v 17:08  

ředitelé základních škol by naopak upřednostnili centrální určení MŠMT (52,2 %) (= jednotné přijímačky)
To svědčí o tom, že tito:
1) nevěří svým učitelům;
2) neumí řídit v-v proces;
3) chybí jim sebevědomí;
4) chybí jim zodpovědnost;
5) mají problémy s žáky a jejich motivací (neboli potřebují bič, který jim někdo uplete).

Smutné! Je to horší, než jsem si myslela.

krtek řekl(a)...
5. srpna 2014 v 5:06  

A těm zbývajícím 47,8 % je to prostě jedno ;-)
Ne, ti se dělí ještě na ty, co to opravdu zvládají, a ty, co si myslí, že to zvládají.
A ještě vážněji - u kolika dětí funguje vnitřní a u kolika vnější motivace?

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.