Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.
Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu. Zaměřují se nejen na pracoviště, ale také na osobní interakce – v roli rodiče, souseda nebo kamaráda. Rady, které poskytují, jsou praktické, orientované na činy, etické a snadno proveditelné.
Dozvíte se:
- která kancelářská pomůcka vám zajistí větší přesvědčivost
- proč by se restaurace měly zbavit košíků s bonbóny
- jak si jednoduchou otázkou zajistíte dramaticky vyšší podporu svých myšlenek
- jaké skryté riziko hrozí nejchytřejšímu člověku v místnosti
- jakou roli hraje v přesvědčování kofein
Doporučená cena 299 Kč. Knihu s 15% slevou zakoupíte na www.albatrosmedia.cz.
Ukázky stran:
0 komentářů:
Okomentovat