Základní škola T. G. Masaryka a gymnázium Česká Kamenice je inovativním vzdělávacím zařízením, které v rámci projektu „Vzdělání 21“ umožňuje svým studentům a učitelům využívat nejmodernější informační technologie pro zvýšení efektivity a atraktivity výuky. Žáci i učitelé jsou vybaveni notebooky a tablety, které jim umožňují sdílet výukový materiál a výsledky práce skrze interaktivní tabule a projektory instalované ve třídách. Všechny komponenty tohoto systému jsou propojeny přes společnou bezdrátovou síť, která zároveň poskytuje připojení k internetu. Jaké nároky jsou kladeny na bezdrátovou síť a jak se dá zajistit její stabilita a bezpečnost?
Dokument ke stažení ve formátu PDF
Případová studie: Řešení bezdrátové sítě Základní škola a gymnázium Česká Kamenice
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
16 komentářů:
....a což si takhle udělat studii o významu pc,notebooků,intertabulí apod. pidlovin pro výuku jakožto osvojování znalostí a dovedností?k čemu že nám ty krámy vlastně jsou ? jaký mají vliv na čtení,psaní,počítání?aneb k čemu nám blbec s chytrým telefonem...?
Nemělo by tam být i označení PR článek?
Spíš se divím, že si toto souškolí nepřilíplo z jedné strany školu mateřskou a z druhé strany nějaké to bakalářské studium.
Jednak by to byl pro Kamenici přínos ve smyslu vstupu do dějin, a pak by to bylo přenáramné odpilotování mého projektu dvacetileté školy. Škoda...
S těmi "krámy", laimes28, vyčaruje schpný učitel hodinu, o které si školství, jež neudělalo od dob Marie Terezie nikterak výrazný posun, mohlo doposud nechat jen zdát.
Ony ty "krámy" totiž fungují nejen jako obrovská motivace, ale taky jako spojení školy s moderním světem kolem.
Zavřít děti do budov, aby poznávaly svět, to totiž nebyl žádný extra objev... Ty "krámy" taky nejdou proti čtení a počítání, naopak se dají výborně využít pro jejich rozvoj. A se psaním je to jednoduché. Prvních pár let budeme chudáky děti nutit, aby pro jedno písmeno znali 4 různé znaky a ony nám za pár let samovolně stejně přejdou k škrabopisu či tiskacím písmenům, za což ovšem nemůže ani PC, ani "intertabule", že?
"...ale taky jako spojení školy s moderním světem kolem."
Co je to moderní svět?
http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-obcan-vola-sos-09z-/p_spolecnost.aspx?c=A140713_231929_p_spolecnost_wag
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/britanie-se-boji-vlastnich-dzihadistu-a-islamizace-skol_311997.html#.U8Ly0fl_t8H
http://www.zive.cz/bleskovky/nemecka-vlada-se-vrati-k-psacim-strojum-nedaji-se-odposlechnout/sc-4-a-174580/default.aspx
A na závěr:
http://www.rozpad.cz/forum/index.php
S těmi "krámy"... vyčaruje schpný učitel hodinu
S rekvizitami vyčaruje kdekdo kdeco, a docela lehce zamaskuje neschopnost a nedostatek učitelského umění. To známe ještě z dob meotarů, magnetofonů a televizí. V TOM se vůbec, ale vůbec nic nezměnilo. Nač sem tahat monarchy. A pak se to ještě dorazí třeba takovou autoevaluací.
Cingrlátka jako motivace... aja jaj, chudáci dětičky. Zkuste někdy, Pavlíno, žáčky propojit s tím 'nemoderním' světem. Je v něm hezky útulno. Vnímavé děti to ocení.
A když se rozsvítí světýlko, tak pohni touhle páčkou a přijde jídlo!
...a tihle nám, pavlínko, budou vládnou,tihhle budou řídit světovou ekonomiku,myslíte ,že to dokážou? bez interaktivní tabule a tabletů.....
https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c
A tak už tu Pavlínu nechte na pokoji.
On je totiž základní problém v tom, že využití ICT ve školství má násobící efekt. Zatímco v rukou dobrého učitele se jedná o výborné pomůcky a dokáže jejich prostřednictvím vytvořit lepší hodiny než jen s křídou a tabulí, u neschopného učitele se jeho neschopnost několikanásobně zvětšuje a tudíž v rukou takovýchto učitelů jsou ICT technologie skutečně nebezpečnou zbraní asi, jako když vola posadíte za volant.
Není od věci sledovat, s čím si hrají malé dětičky. Aktuálně ani ne dvouletá vnučka: kyblík s lopatkou a stará hadrová panenka. Na elektronická, blikající a mluvící hejblata sedá prach... to mám ale radost. Doufám jen, že jí to vydrží alespoň do čtyř let, než dostane pod stromeček mobil chytřejší, než ten Jéžišek.
tak dobře,teď trošku "žertovné matematiky" pro matikáře https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c.....a "škola hrou" pro jazykáře , třeba až vnučku přestane bavit panenka :-)
https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c
Okomentovat