Případová studie: Řešení bezdrátové sítě Základní škola a gymnázium Česká Kamenice

úterý 15. července 2014 ·

Základní škola T. G. Masaryka a gymnázium Česká Kamenice je inovativním vzdělávacím zařízením, které v rámci projektu „Vzdělání 21“ umožňuje svým studentům a učitelům využívat nejmodernější informační technologie pro zvýšení efektivity a atraktivity výuky. Žáci i učitelé jsou vybaveni notebooky a tablety, které jim umožňují sdílet výukový materiál a výsledky práce skrze interaktivní tabule a projektory instalované ve třídách. Všechny komponenty tohoto systému jsou propojeny přes společnou bezdrátovou síť, která zároveň poskytuje připojení k internetu. Jaké nároky jsou kladeny na bezdrátovou síť a jak se dá zajistit její stabilita a bezpečnost?




Dokument ke stažení ve formátu PDF

16 komentářů:

Unknown řekl(a)...
15. července 2014 v 7:21  

....a což si takhle udělat studii o významu pc,notebooků,intertabulí apod. pidlovin pro výuku jakožto osvojování znalostí a dovedností?k čemu že nám ty krámy vlastně jsou ? jaký mají vliv na čtení,psaní,počítání?aneb k čemu nám blbec s chytrým telefonem...?

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
15. července 2014 v 11:50  

Nemělo by tam být i označení PR článek?

Nicka Pytlik řekl(a)...
15. července 2014 v 12:12  

Spíš se divím, že si toto souškolí nepřilíplo z jedné strany školu mateřskou a z druhé strany nějaké to bakalářské studium.
Jednak by to byl pro Kamenici přínos ve smyslu vstupu do dějin, a pak by to bylo přenáramné odpilotování mého projektu dvacetileté školy. Škoda...

Pavlína řekl(a)...
15. července 2014 v 23:58  

S těmi "krámy", laimes28, vyčaruje schpný učitel hodinu, o které si školství, jež neudělalo od dob Marie Terezie nikterak výrazný posun, mohlo doposud nechat jen zdát.
Ony ty "krámy" totiž fungují nejen jako obrovská motivace, ale taky jako spojení školy s moderním světem kolem.
Zavřít děti do budov, aby poznávaly svět, to totiž nebyl žádný extra objev... Ty "krámy" taky nejdou proti čtení a počítání, naopak se dají výborně využít pro jejich rozvoj. A se psaním je to jednoduché. Prvních pár let budeme chudáky děti nutit, aby pro jedno písmeno znali 4 různé znaky a ony nám za pár let samovolně stejně přejdou k škrabopisu či tiskacím písmenům, za což ovšem nemůže ani PC, ani "intertabule", že?

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
16. července 2014 v 0:15  

"...ale taky jako spojení školy s moderním světem kolem."

Co je to moderní svět?

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
16. července 2014 v 0:34  

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-obcan-vola-sos-09z-/p_spolecnost.aspx?c=A140713_231929_p_spolecnost_wag

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/britanie-se-boji-vlastnich-dzihadistu-a-islamizace-skol_311997.html#.U8Ly0fl_t8H

http://www.zive.cz/bleskovky/nemecka-vlada-se-vrati-k-psacim-strojum-nedaji-se-odposlechnout/sc-4-a-174580/default.aspx

A na závěr:
http://www.rozpad.cz/forum/index.php

Nicka Pytlik řekl(a)...
16. července 2014 v 1:50  

S těmi "krámy"... vyčaruje schpný učitel hodinu

S rekvizitami vyčaruje kdekdo kdeco, a docela lehce zamaskuje neschopnost a nedostatek učitelského umění. To známe ještě z dob meotarů, magnetofonů a televizí. V TOM se vůbec, ale vůbec nic nezměnilo. Nač sem tahat monarchy. A pak se to ještě dorazí třeba takovou autoevaluací.
Cingrlátka jako motivace... aja jaj, chudáci dětičky. Zkuste někdy, Pavlíno, žáčky propojit s tím 'nemoderním' světem. Je v něm hezky útulno. Vnímavé děti to ocení.

Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 6:16  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
krtek řekl(a)...
16. července 2014 v 6:17  

A když se rozsvítí světýlko, tak pohni touhle páčkou a přijde jídlo!

Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 6:24  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 6:27  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 6:39  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 6:45  

...a tihle nám, pavlínko, budou vládnou,tihhle budou řídit světovou ekonomiku,myslíte ,že to dokážou? bez interaktivní tabule a tabletů.....
https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c

Eva Adamová řekl(a)...
16. července 2014 v 9:22  

A tak už tu Pavlínu nechte na pokoji.

On je totiž základní problém v tom, že využití ICT ve školství má násobící efekt. Zatímco v rukou dobrého učitele se jedná o výborné pomůcky a dokáže jejich prostřednictvím vytvořit lepší hodiny než jen s křídou a tabulí, u neschopného učitele se jeho neschopnost několikanásobně zvětšuje a tudíž v rukou takovýchto učitelů jsou ICT technologie skutečně nebezpečnou zbraní asi, jako když vola posadíte za volant.

Nicka Pytlik řekl(a)...
16. července 2014 v 10:22  

Není od věci sledovat, s čím si hrají malé dětičky. Aktuálně ani ne dvouletá vnučka: kyblík s lopatkou a stará hadrová panenka. Na elektronická, blikající a mluvící hejblata sedá prach... to mám ale radost. Doufám jen, že jí to vydrží alespoň do čtyř let, než dostane pod stromeček mobil chytřejší, než ten Jéžišek.

Unknown řekl(a)...
16. července 2014 v 10:27  

tak dobře,teď trošku "žertovné matematiky" pro matikáře https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c.....a "škola hrou" pro jazykáře , třeba až vnučku přestane bavit panenka :-)
https://www.youtube.com/watch?v=md93KHVFF5c

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.