Vzdělávací společnost Scio v současnosti spouští projekt HRAČKY VZDĚLÁVAČKY. Jde o e-shop, který nabízí vybrané hry a hračky, jejichž primární funkce je rozvoj dětí. Reaguje tak na rostoucí potřebu rodičů rozvíjet děti při hře zejména po stránkách jemných dovedností. Právě v dětství je jejich osvojení formou zábavné hry nejjednodušší a zároveň nejúčinnější. Ke každé hračce je následně vytvářen i nápadník aktivit. Ten popisuje, jaké možnosti daná hračka skýtá: JAKÉ stránky dítěte rozvíjí a JAK se s ní dá, mnohdy netradičně, avšak velmi efektivně, hrát.
Pedagožka Marie Tomanová uvádí: „Pravdou je, že hračky bychom neměli kupovat bezhlavě, ale s rozmyslem. Děti mají spoustu nejrůznějších nápadů, rády využívají svou fantazii a právě to by jim hračky měly umožnit. Dále by měly rozvíjet kreativitu, pomáhat dětem poznávat sebe sama, podněcovat zvídavost i soustředění a v neposlední řadě učit schopnosti řešit problémy.“
Hračky vzdělávačky jako jediné přicházejí s individuálními náměty k jednotlivým hračkám. Ty popisují, jaké dovednosti a jakými způsoby může hračka rozvíjet. Návody připravují lidé, kteří se věnují pedagogice i psychologii. Seznámí se s každou hrou či hračkou a vytvoří k ní inspirativní náměty, které umožňují dítě rozvíjet jinými způsoby, než jsou ty, které jsou popsány ve standardním návodu k použití.
Pražští rodiče, nebo ti, kteří do hlavního města zavítají na výlet, mohou navštívit místo, kde Hračky vzdělávačky sídlí, a bezplatně se poradit s odborníky o tom, jaká hračka je pro jejich dítě vhodná a jak nejlépe ho s její pomocí mohou rozvíjet.
Rodiče upřednostňují hračky, které děti zároveň rozvíjejí
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
1 komentářů:
hračky, jejichž primární funkce je rozvoj dětí
Trošku v tom mám zmatek. Vždycky jsem si myslel, že primární funkcí každé hračky, je rozvoj dítěte, že hrou se dítě rozvíjí. Každý předmět, s kterým si dítě hraje je hračka. Některými hračkami se dítě dokáže zabavit na poměrně dlouhou dobu, a kolikrát i zcela samo. Možná by mi někdo mohl pomoci s určením předmětu, s kterým si dítě rádo hraje, a který jej nějakým způsobem nerozvíjí. Já nevím.
Spíš to vypadá, že mnozí rodiče už zapomněli, jak si sami kdysi hrávali.
Sám si vzpomínám třeba na vynikající hračku, která v nás od mala rozvíjela smysl pro spravedlnost. Mohl to být klidně i mírně zahnutý klacek, který při troše fantazie naplnil představu palné zbraně, coby nepostradatelného atributu hry na fašisty a partyzány, na které jsme si hrávali tak často, že s přemírou takto nabytého smyslu pro spravedlnost mám problémy setrvale.
Prostřední vnučka si donedávna ráda hrála s plechovkou s pár fazolemi uvnitř. Napadá mne, že ani nevím, co si tím rozvinula. Ale něco určitě. Teď přesedlala na kyblík, lopatku a konvičku s vodou. Asi se jí začínají rozvíjet ředkvičky. Nebo radši tuřín.
Už se ale těším, až doroste do odpovídající věkové kategorie, abych jí mohl koupit Ferdu a jeho mouchy za 971 Kč s DPH na posílení její emoční inteligence. Nerad bych něco zanedbal.
A taky by mne zajímalo, s čím si v dětství hrávalo těch dvanáct výrobců z deseti, kteří tvrdí, že jejich produkty jsou na trhu upřednostňovány.
Okomentovat