Česká veřejnost byla prostřednictvím medií informována o projektu Velvyslanectví Spojených států amerických v České republice a Ministerstva školství ČR „Muslimové očima českých školáků“, který má ve školách pozitivně prezentovat islám proti předsudkům a xenofobii a představit islámskou kulturu.
Česká Suverenita ostře protestuje proti tomu, aby na našich školách byly prováděny experimenty tohoto druhu. Jako každé náboženství má islám své ideologické kořeny. Pod rouškou boje proti údajné xenofobii se má na státních školách realizovat akce, která se může ve svém důsledku obrátit proti zájmům České republiky.
Žáci se ve škole seznamují se všemi náboženstvími, byť dle našeho názoru nedostatečně. Tyto vědomosti získávají jednak v hodinách dějepisu a rovněž v předmětu Výchova k občanství. Pokud by MŠMT chtělo rozšířit vzdělávací proces na státních školách, není nejmenší důvod, proč by se mělo jednat výhradně o islám, nikoliv však o křesťanství, judaismus, buddhismus, hinduismus či taoismus.
Česká Suverenita již mnoho let upozorňuje na vážné nebezpečí spočívající v tiché a skryté, ale systematické islamizaci Evropy. Nyní se do tohoto procesu přímo zapojuje prostřednictvím americké ambasády vláda USA a české Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Ti, kteří rozhodli o realizaci tohoto projektu, tak činí v přímém rozporu s Ústavou České republiky, protože podstata islámu je v rozporu s našimi tradicemi a s tím, k čemu se Česká republika hlásí a na co z hlediska historie navazuje.
Islámské právo Šaría je nadřazeno nad zákonodárstvím zemí, ve kterých je uplatňováno. Takový stav zásadním způsobem ohrožuje lidská, občanská i politická práva občanů daných států, navíc pak je v jednoznačném rozporu s uznávanou zásadou civilizovaných zemí o rovnoprávném postavení mužů a žen ve společnosti. Fakt, že někteří muslimové se odmítají podřídit platným zákonům České republiky, dokazuje i policejní akce z 24. dubna tohoto roku. Cílem muslimských obcí, které se postupně rozrůstají, je získat uznání českým státem, zvyšovat svůj vliv ve společnosti a pokračovat v další islamizaci ČR. Je patrné, že se jim to díky některým státním institucím daří. Česká Suverenita varuje: Nebudeme-li proto této hrozbě bojovat dnes, zítra již zde nemusí zůstat nikdo, kdo by tak mohl učinit.
Zdroj: ParlamentníListy.cz
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
24 komentářů:
Promiňte, ale čeští školáci mají natolik xenofobní předsudky vůči muslimům, že to rozhoupalo vrcholné už i představitele euroatlantického společenství? Nebo snad Romové konvertovali?
Neměli by nám spíš v té Americe pomoci s překonáním našeho poněkud negativního pohledu na pohrobky sovětského impéria nebo se pokusit vymítit z našich myslí mýtické Sibylino proroctví o žlutém plemeni, a pozitivní prezentaci islámu přenechat Izraelcům?
"Třeba nějakej muslim za to nemůže, že je muslim. - Každej za to může."
Díky, Česká Suverenito, za pobavení k pátku.
Co delaji xenofobove na strankach Ceske skoly? Chysta se novy vyucovaci predmet "Jak si spravne vybrat, koho nenavidim"?
A co mají co dělat muslimové v českých školách?
Dobrý den,
ráda bych se coby koordinátorka projektu „Muslimové očima českých školáků“, o němž píšete vyjádřila k článku, který o projektu referuje, avšak obsahuje tolik věcných chyb, že ani nevím, jestli není o jiném projektu
1) „Česká veřejnost byla prostřednictvím medií informována o projektu Velvyslanectví Spojených států amerických v České republice a Ministerstva školství ČR“ – Tato informace je zcela chybná, nejedná se o projekt MŠMT ani ambasády USA, ambasáda udělila grant a ministerstvo záštitu, ani jedna z organizací není iniciátorem projektu. Jako zdroj informací uvádíte Parlamentní listy, ty však podobnou lež nenapsaly.
2) „Pod rouškou boje proti údajné xenofobii se má na státních školách realizovat akce, která se může ve svém důsledku obrátit proti zájmům České republiky.“ Prosím o vysvětlení, jakým způsobem by se měla akce proti zájmům ČR obrátit.
3) „Pokud by MŠMT chtělo rozšířit vzdělávací proces na státních školách, není nejmenší důvod, proč by se mělo jednat výhradně o islám, nikoliv však o křesťanství, judaismus, buddhismus, hinduismus či taoismus.“ Zřejmě nechápete rozdíl mezi projektem, který je školám nabízen a osnovami, jimiž by se školy musely řídit. Žáci považují toto téma dle výsledků dotazníkového šetření za podstatné a proto jim ho nabízíme. projekt navíc není primárně zaměřen na islám, ale na kritické vnímání informací a předsudky, což může být přínosné při postoji k jakémukoliv náboženství či skupině.
4) „Ti, kteří rozhodli o realizaci tohoto projektu, tak činí v přímém rozporu s Ústavou České republiky“ Toto je vážné obvinění, které byste měli obhájit něčím jiným než Vaším osobním názorem, že je islám v rozporu s tradicemi naší země, jaké konkrétní tradice tím máte na mysli?
5) Poslední odstavec je natolik zkreslující a populistický, že zřejmě ani nemá smysl ho komentovat, každopádně však nechápu, jak souvisí se samotným projektem, jehož obsah jste se zřejmě ani nepokoušeli studovat.
S pozdravem
Klára Popovová, koordinátorka projektu
A co tak projekt, který by muslimům přibližoval nás (všechny nemuslimy)?
Kdybyste to zkusili v muslimské škole v nějakém mírumilovném muslimském státě?
To bylo zajímavé.
Vážená paní Kláro Popová, což takhle nabídnout obdobný projekt v Saúdské Arábii - křesťané.
Ať autoři článku odpoví na otázky paní Popové. Pak uvidíme.
Vážená Klára Popová se dopouští neuvěřitelně populistické a podlé manipulace vůči dětem. Jehovisté také nelezou po školách a neagitují. Co vy si, Kláro, o sobě vůbec myslíte?? Jste velmi hloupá a až vám nějaký váš chráněnec polije ksicht kyselinou, řeknu jen: koledovala jste si.Trapná kariéristka bez úrovně. K článku se vyjadřovat nebudu, je to ubohá propaganda jakou prováděli komunisté. Už dnes malé holčičky na Letné mávaly českými vlaječkami a mlátily palicemi o zem - mimochodem znesvědcenou prasečí močůvkou, pokud to ještě nevíte. Hrotíte situaci a vrátí se vám to a velmi brzy.
Přimlouvám se za to, aby taková náboženská propaganda ze státních škol zcela zmizela. Jsme snad pořád ještě republika nebo muslimská monarchie? Bohatě postačí vysvětlení podstaty náboženství od vyučujících výchovy k občanství, dějepisu.
Pro srovnání http://www.lidovky.cz/kambersky-zatraceni-musulmani-dzv-/nazory.aspx?c=A140502_131242_ln_nazory_mct
Pro srovnání http://www.lidovky.cz/kambersky-zatraceni-musulmani-dzv-/nazory.aspx?c=A140502_131242_ln_nazory_mct
Já myslím, že je to dobře, že "se to u nás víc hlídá".
Závěr článku - strašení vznikem nenávistné společnosti je nesmysl.
pokud budeme tleskat policejní "preventivní represi", vychováme si stejně nenávistnou populaci, jakou štvou proti západu londýnští imámové.
To jako, že v nešťstném Německu a nešťastné Británii měli roztleskávače policejních represí už v poválečné vlně přistěhovalců?
Prevence má nezanedbatelný smysl. To přece učitelé vědí dobře. Jen těch programů, co jsme už zařili. A policejní prevenci, například té nadčasové vládní vyloženě pléduji. Kdo jiný má pomáhat a chránit.
Kadý požár začal jako malá jiskřička, každá hromada špíny jako odhozená petka.
malé holčičky na Letné mávaly českými vlaječkami
Velmi, ale doopravdy velmi se mi nelíbí, jsou-li děvčátka svými otci, strýci a dědy 'použita' ve vyloženě dospěláckém dění. V tom zpravodajském šotu jsem ale ani okamihem nezahlédl matky, tety a babičky těch děvčátek.
Dejte si to, prosím, do souvislostí.
A Boha sem netahejte. Je-li, pak v nás. Ne na Letné nebo ve Vítovi.
"Kadý požár začal jako malá jiskřička"
Jen jestli ta Suverenita (a spol.) nevykřesává další jiskřičku xenofobního požáru, tentokrát antiislámského. Brnká na předvolební strunu těch nejnižších přihnědlých pudů. Pak se snadno najdou odvážní národovci, kteří pomažou kliku mešity nějakým svinstvem (Brno). Je to stejně hloupé jako jejich Slovanská frakce v Evropském parlamentu. Nebo snad už vznikla frakce Germánská? Nebo Ugrofinská? Budou jejich poslanci dokladovat čistotu krve? Máme opravdu rozdmýchat preventivní nenávist?
Mě to přijde stejné jako když někteří varovali před hitlerovským Německem a byli by nařknuti z antigermanizmu.
Islám není jen tak nějaké nevinné náboženství a jeho vyznavači nejsou jen tak obyčejní "modlící se lidé".
Fašismus je "zakázány" zákonem. Existuje zákon o "o protiprávnosti komunistického režimu".
Podle mne mezi tím, co se dělo za těchto režimů a tím, co se děje ve státech s islámem jako státním náboženstvím, není velký rozdíl.
Sem bych žádnou xenofobii netahal. Je to pud sebezáchovy a hlas rozumu.
Islám je náboženství jako každé jiné. A fanatici jsou nebezueční všichni. Nerozlišovat tyto dvě věci je hloupost.
K tématu:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/skolstvi-projekt-muslimove-ocima-ceskych-skolaku-fs5-/p_spolecnost.aspx?c=A140417_105132_p_spolecnost_wag
K Islámu:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-co-bychom-meli-vedet-o-islamu-1-dtz-/p_zahranici.aspx?c=A130907_223414_p_zahranici_wag
+ další díly
Islám je náboženství jako každé jiné.
No právě. To by mne na tom děsilo možná ze všeho nejvíc.
Ten z různých člověčích výkladů Boha, jenž v Jeho jménu dobývá mnohá území a lidi zotročuje a zabíjí, nemá s Bohem pranic společného.
Bohu všeobjímajícímu to už všechno dávno patří, totiž.
"náboženství jest opium lidstva" pravil klasik ,a návykové látky do škol nepatří,tak co tu řešíte,když vyučující dějepravy probírá dějiny,národy,kultury netřeba takovýchto doplňkových prodžektšaškáren,místo toho 4! hodiny dějepravy a 3! hodiny zeměpisu a je to užitečňější než všechny tyhle multikultiklauniády
vzpomněl jsem na školu mé neteře ve čvajcu kde každý den! jsou stejná první tři hodiny:dějepis,matematika,rodný jazyk pak jest pauza dvouhodinovka zeměpisu či přírodopisu,fyziky,chemi pauza a dvouhodinovka nějakého skotačení tělesného či uměleckého ,zaujalo mne že každý trimesr se předměty mění jenom ty prní tři jsou denně celý rok,taky mne zaujalo že "cizí" jazyk jest nepovinný!a jeho výuka se odehrává v sobotu dopoledne!
Cizí jazyk nepovinný? Doopravdický balzám na duši. Toho až se u nás dosáhne, začnu mít pocit, že pro děti opravdu něco děláme. A ne že už ve školce. :( Možná proto se pořád dle mainstreamu "nemůžeme srovnávat se Švýcarskem". Protože děláme všechno naopak. Kdybychom otočili oje..
Okomentovat