Žáci nejprve odpovídají na sérii otázek o sobě samých, po vyhodnocení odpovědí s nimi výsledek probírá individuálně hodnotitel. Podle zástupkyně školy ve West Yorkshire, kde psychometrickými testy procházejí všichni čtrnáctiletí a patnáctiletí , je pohovor klíčovou částí hodnocení: žáci konzultují s nezávislým hodnotitelem, který jim pomůže uvědomit si jejich kvality i nedostatky a možnosti dalšího rozvoje. Díky pohovoru i slabší žáci získají větší motivaci a inspiraci, jak rozvíjet svůj talent.
Výběr ze zpráv, novinek a zajímavostí ve vzdělávání provedlo výzkumné oddělení společnosti Scio.
3 komentářů:
Než se pustí k dětem, je třeba psychometrickými testy prohnat všechny, zdůrazňuji všechny pedagogické pracovníky.
Tvrdí výzkumná sekce společnosti Pytlicio.
Pytlicio má pravdu, jak říká profesor Koukolík: Psychopatické osobnosti mají vždy větší šance se prosadit a něco dokázat. Polovina psychopatů sedí v dozorčích radách, druhá polovina ve vězení. Někde na tenké dělící čáře jsou psychopatičtí (pardon) pedagogičtí pracovníci. Zčásti z přirozených předpokladů, ale významnou měrou v důsledku získaných předpokladů.
Souhlasím s těmito názory jsou to opravdu psychopati. Nic se nemění na tom že tento názor už jsme měli když jsme opouštěli základní školu a ti nejblbější šli studovat na tzv.
pedagogy. Z mé zkušenosti učí na ZDŠ na 1.stupni bývalá známá která si neuměla uhlídat ani svoji malou holčičku a malá zaplatila za to cenou nejhorší a to svým životem. Nemá ceny to ani komentovat. Takovéto psychouše máme mezi soubou a není jich málo
Okomentovat