Školní inspekce chce opět sčítat romské žáky na praktických školách. Proti tomu se ohradila Asociace speciálních pedagogů. Vadí jí nejasná definice romského žáka a citlivost údajů. Pokud by ale škola data neodevzdala, dohlédne na sčítání inspektor.
Z článku ČTK, eie v iHNed.cz vybíráme:
"Stejná data školy vyplňují i do výkazů," brání ale sčítání Ondřej Andrys ze školní inspekce. Počet romských žáků by však z výkazů zjistili až v listopadu, data už prý ale potřebuje ministerstvo na prosincové jednání Rady EU. Proto přistoupili k mimořádnému šetření, které je pro ředitele povinné, protože návratnost podobných rychlých šetření se obvykle pohybuje jen kolem 70 procent.
Přečtěte si: Inspekce chce sčítat romské žáky praktických škol. Pedagogové krok kritizují
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
3 komentářů:
přijde do školy inspektor a dohlédne na to, aby ředitel romské žáky sečetl
Tak u toho bych chtěl být. No aspoň se uvidí, jaké máme v ředitelnách hrdiny. Jak se asi tak posčítají romčata, která ve škole právě chybějí? A vůbec, sčítání příslušníků etnik, ke kterým se tito ani moc nehlásí, je součástí inspekční činnosti? Nemělo by se taky zkontrolovat, jestli si děti myjí pravidelně zadek?
To jako, všichni romové vztyk!? A támhle vzadu se vám ještě jeden krčí, pane kolego.
Celé to považuji za zvůli státní správy ve školství v krystalické podobě. Tady už doopravdy chybí jen označení romčat nášivkami červené čakry nejlépe na školní uniformě modro zeleně pruhované.
Už jenom za vokecávání takových zvrhlostí by se měli ti pitomci zodpovídat orgánům činným v trestním řízení. Fuj! To už snad není ani trapný.
Co tomu říkají vládní zmocněnci?
Tak proto inspekce nakoupila ty Colorimetry CL 200A na měření barvy kůže a teď je kalibruje v Chánově. Metodika požaduje, aby měření proběhlo až v zimě, protože musí vyblednout opálení z přímořských dovolených. Je to opravdu vymyšlené, to se musí nechat.
Tady vidíte, kam vede to neustálé školení placené z evropských fondů. Přeškolení a přešlechtění inspektoři asi pozbyli selského rozumu a zapomněli na to, že lidé se dělí jen podle stupnice od zločince po světce a to se bude sčítat jen velmi těžko, jelikož každý máme v sobě oba dva. Doporučil bych hodnotit jen podle skutků. Každý člověk má právo i povinnost se rozhodovat. Ovšem významnou polehčující okolností je zabedněnost a nadutost všech většin.
Okomentovat